Harian Metro

Didik bina daya tahan digital tinggi

-

bertujuan mengumpul dan menyimpan semua rekod rasmi pesakit yang boleh memberikan maklumat penting ke atas diagnosis dan rawatan mereka.

“Sejak beberapa tahun kebelakang­an ini, ada peningkata­n program kesedaran bagi OKU, namun tidak termasuk pesakit penyakit jarang jumpa.

“Kami merayu mereka ini diiktiraf supaya penyelesai­an yang holistik dan jangka panjang dapat diberikan kepada pesakit sekali gus memberi kehidupan lebih baik buat generasi akan datang,” ujarnya yang mewujudkan portal khusus untuk komuniti penyakit jarang jumpa di Malaysia selepas melihat kepayahan yang terpaksa diharungi anak perempuann­ya.

 ??  ?? LING (berdiri kanan) bersama Sivasangar­an (berdiri dua dari kiri) dan Melinda (berdiri tiga dari kiri) bersama komuniti penyakit jarang jumpa ketika sesi bersama media anjuran Digi baru-baru ini.
LING (berdiri kanan) bersama Sivasangar­an (berdiri dua dari kiri) dan Melinda (berdiri tiga dari kiri) bersama komuniti penyakit jarang jumpa ketika sesi bersama media anjuran Digi baru-baru ini.
 ??  ?? LING (tengah) diapit oleh Melinda (kanan) dan Sivasangar­an ketika sesi bersama media mengenai Kempen Kesedaran Buli dan Buli Siber anjuran Digi di Malaysia.
LING (tengah) diapit oleh Melinda (kanan) dan Sivasangar­an ketika sesi bersama media mengenai Kempen Kesedaran Buli dan Buli Siber anjuran Digi di Malaysia.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia