Harian Metro

Syamsul enggan ulas pasal hubungan

-

Kuala Lumpur: Pengarah Syamsul Yusof, 36, memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri, Puteri Sarah dalam keadaan baik.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof ketika dihubungi Harian Metro, bagaimanap­un enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwina­n mereka.

Terdahulu, timbul dakwaan Puteri Sarah dilihat muncul di Pejabat

Agama Islam Daerah Gombak, kelmarin, yang ditemani ibu mentuanya.

“Tak ada apa yang saya nak komen, ia hal peribadi. Hal yang personal dan harapnya dapatlah menghormat­i.

“No komen, ini hal peribadi. Tetapi, saya berharap peminat dapat mendoakan yang

terbaik buat kami sekeluarga,” katanya.

Ditanya juga mengenai tindakan isterinya yang sudah tidak mengikuti Syamsul di Instagram, dia tegas enggan memberi komen.

Apapun, semalam Harian Metro melaporkan kelibat Puteri Sarah yang berjubah dan bertudung hitam menarik perhatian orang ramai yang kebetulan berada di kawasan pejabat agama itu.

Malah, Puteri Sarah bersama ibu mentuanya dikatakan masuk ke bahagian undangunda­ng keluarga meskipun tidak dapat dipastikan tujuan sebenar kehadirann­ya itu.

Selain itu, di Instagram Syamsul juga kali terakhir dia memuat naik foto bersama isteri dan anak-anak pada Mei lalu, manakala, foto bersama Puteri Sarah pula kali terakhir pada November tahun lalu.

Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniaka­n dua cahaya mata Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

Tak ada apa yang saya nak komen, ia hal peribadi Syamsul

 ??  ??
 ??  ?? LAPORAN Harian Metro,semalam.
LAPORAN Harian Metro,semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia