Harian Metro

Nikmati tiga faedah utama

Pelan langganan SUPER+, aplikasi super AirAsia mudahkan perjalanan penerbanga­n

-

Sempadan negara sudah dibuka semula sejak lebih dari sebulan dan orang ramai terutama, pengguna setia syarikat penerbanga­n kini boleh menggunaka­n aplikasi super AirAsia, pelan langganan SUPER+, yang dahulunya dikenali sebagai ‘pas tidak terhad’ untuk melawat orang tersayang atau melancong.

Ketua SUPER+, Sean Ter berkata, pelan langganan SUPER+ akan membolehka­n pelanggan menikmati tiga faedah utama yang merangkumi penerbanga­n tanpa had, penghantar­an percuma tanpa had membabitka­n pesanan makanan AirAsia dan liputan insurans prakeberan­gkatan Covid-19, yang akan membolehka­n mereka memohon faedah insurans jika mereka terkena virus Covid-19 dalam tempoh tujuh hari daripada jadual penerbanga­n mereka.

“Pelan ini membolehka­n mereka meneroka destinasi yang mereka rindukan sejak dua tahun lepas selain memberikan nilai terbaik dalam penghantar­an percuma tanpa had pesanan makanan AirAsia di seluruh negara serta lokasi (Lembah Klang, Kota Kinabalu, Pulau Pinang, Seremban , Melaka, Johor Bahru, Ipoh, Kota Bharu, Kuching dan Miri).

“Mereka yang melanggan pelan ini boleh terbang ke mana -mana dengan penebusan penerbanga­n tanpa had di semua syarikat penerbanga­n AirAsia merangkumi destinasi domestik dan antarabang­sa dengan penerbanga­n terpilih serta tanpa had (Kod penerbanga­n AK, FD, QZ, Z2),” katanya kepada Bernama. Dia juga memberitah­u syarikat itu sentiasa meneroka bagi menambah lebih banyak ciri lain, terbang setiap bulan serta termasuk diskaun pada airasia ini membolehka­n saya mendapat Ride, airasia Xpress harga yang lebih berpatutan, serta banyak lagi bakal diumumkan walaupun Airasia kemudian. kadang-kadang menggubah Ahli perniagaan, jadual penerbanga­n mereka, Rizawani tetapi saya diberikan masa Fiona Heng, yang fleksibel untuk menukar 42, berkata, perjalanan saya. dia sudah “Sebagai ibu kepada lima menggunaka­n anak, saya memegang tanggungja­wab perkhidmat­an sebagai penjaga dan perjalanan luar negeri AirAsia sejak biasanya adalah cabaran kepada penubuhan saya tetapi dengan syarikat harga pelan yang berpatutan, penerbanga­n saya membelinya untuk itu dan sekarang seluruh keluarga saya termasuk melanggan pembantu rumah saya pelan SUPER+ yang sendiri,” katanya. membolehka­n beliau terbang Wanita kelahiran Sabah dengan lebih kerap untuk ini juga mengakui membuat bercuti atau membuat perjalanan ke seluruh Malaysia perjalanan sehari. dan sejak sempadan “Saya suka terbang dan dibuka semula, dia lega kerana melancong dengan SUPER+ tidak lagi perlu menempuh airasia, ia menjadikan semuanya ujian Covid. mudah kerana saya

“Mereka yang melanggan pelan ini boleh terbang ke mana-mana dengan penebusan penerbanga­n tanpa had Sean Ter

 ?? ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia