The Borneo Post

KENYATAAN TENDER

-

Bahan Bacaan No. Tender Tajuk Tender Kod Bidang Pendaftara­n

010102 Bahan Bacaan Dokumen Tender boleh diperoleh pada waktu pejabat mulai Masa : 11.30 pagi

Bahagian Kewangan dan Bekalan, Dewan Bahasa dan Pustaka, Aras 27, Menara DBP, Jalan Dewan Bahasa, 50460 Kuala Lumpur.

di

010102 –

Syarikat yang berdaftar dengan Kementeria­n Kewangan Malaysia dalam kod bidang

yang masih sah, berkuat kuasa serta masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini dipelawa untuk menyertai tender yang berikut:

Tarikh, Masa dan Tempat Taklimat

Tarikh : 10 Oktober 2018 (Rabu) Tempat: Bilik Mesyuarat Tun Perak, Aras 29, Menara DBP, Jalan Dewan Bahasa, 50460 Kuala Lumpur.

Kehadiran DIWAJIBKAN.

Ketidakhad­iran atau kelewatan ke sesi taklimat boleh dianggap sebagai tidak berminat untuk menyertai tender ini.

10 Oktober 2018 Bahagian Kewangan dan Bekalan, Dewan Bahasa dan Pustaka, Aras 27, Menara DBP, Jalan Dewan Bahasa, 50460 Kuala Lumpur RM50.00 (Ringgit Malaysia: Lima Puluh Sahaja)

dengan harga senaskhah, dan hendaklah dibayar dalam bentuk wang tunai. Syarikat perlu menunjukka­n Sijil Pendaftara­n Suruhanjay­a Syarikat Malaysia, Sijil Akuan Pendaftara­n Syarikat dengan Kementeria­n Kewangan Malaysia yang masih sah tempoh pendaftara­n, dan menyerahka­n satu salinan sijil berkenaan semasa membeli Dokumen Tender. Dokumen Tender yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dialamatka­n kepada:

pukul 12.00 tengah hari pada 31 Oktober 2018 (Rabu).

Masa dan tarikh tutup tender tidak lewat dari Dokumen Tender yang lewat dari tarikh dan masa ditetapkan tidak akan dipertimba­ngkan. Dewan Bahasa dan Pustaka tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau memberi apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran tender.

 ??  ??

Newspapers in English

Newspapers from Malaysia