Utusan Borneo (Sabah)

Jualan promosi di Public Furniture Showroom

-

KUCHING: Public Furniture Showroom mengadakan jualan promosi sempena pembukaan bilik pameran dan jualan baharu di Matang Jaya dekat sini.

Bilik pameran dan jualan baharu ini merupakan yang kedua di buka di bandar raya selepas yang pertama di Pusat Komersial Fasa 3, Tabuan Tranquilit­y di Jalan Canna.

Jurucakap Public Furniture yang ditemui semalam berkata jualan promosi ini bermula pada 27 September lepas hingga 8 Oktober ini

Pelbagai jenis perabot kediaman berkualiti ditawarkan pada harga hebat sepanjang berlangsun­gnya jualan promosi ini bagi memenuhi impian para pelanggan.

Antaranya, set sofa, meja makan dan bilik tidur dari jenama Lavina, Melamine, Goodnite, Auzzie Slzzp dan

kanopi ke atas pelbagai jenis tilam dan barangan lain pada harga terendah.

Italia Sunno pada harga hebat.

Selain menawarkan harga hebat bagi set sofa, meja makan dan bilik tidur, pelanggan turut berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah sepanjang promosi ini.

Untuk layak menyertai cabutan bertuah ini pelanggan perlu membuat pembelian tunai bernilai RM1,000 dan ke atas bagi mana-mana jenis produk dan barangan.

Cabutan bertuah ini menawarkan hadiah utama berupa set sofa bentuk L bernilai RM10,000 manakala tempat kedua dan ketiga masing-masing akan menerima tilam dan set meja makan.

“Kami juga menawarkan pembelian dengan pembelian (PWP) di mana bagi pembelian RM1,000 ke atas pelanggan layak untuk membeli bantal Laviva atau seterika pada harga RM1.00 sahaja.

“Manakala bagi pembelian RM3,000 ke atas pelanggan boleh membeli ketel teko Faber elektrik atau periuk elektrik pada harga hanya RM3.00 satu sahaja dan banyak lagi PWP yang lain,” katanya.

Tawaran lain yang tidak harus dilepaskan oleh pelanggan ialah beli satu tilam jenama Laviva berharga RM1,288 dan dapatkan empat hadiah percuma daripada Public Furniture Showroom.

Jualan kanopi turut dibuka untuk para pelanggan di bilik pameran dan jualan baharu ini yang menawarkan pelbagai jenis barangan terutama tilam pada harga hebat.

Dalam pada itu mereka yang berkunjung ke bilik pameran ini juga berpeluang untuk memenangi baucar bernilai RM1,000 dengan mengimbas telefon bimbit anda pada Facebook dan WeeChat Public Furniture Showroom.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi ini boleh kunjungi bilik pameran ini yang dibuka setiap hari kecuali hari cuti umum dari jam 9 pagi hingga 9 malam dan 9 pagi hingga 6 petang pada hari Ahad.

Penghantar­an adalah percuma dan ansuran mudah juga disediakan tanpa deposit, tanpa penjamin dan tanpa slip gaji.

 ??  ?? JUALAN
JUALAN
 ??  ?? JUALAN promosi sempena pembukaan bilik pameran dan jualan baharu kedua di Kuching bermula 27 September hingga 8 Oktober 2017 di Matang Jaya.
JUALAN promosi sempena pembukaan bilik pameran dan jualan baharu kedua di Kuching bermula 27 September hingga 8 Oktober 2017 di Matang Jaya.
 ??  ?? BELI satu tilam Laviva bernilai RM1,288 dan dapatkan empat hadiah percuma daripada Public Furniture Showroom, Matang Jaya.
BELI satu tilam Laviva bernilai RM1,288 dan dapatkan empat hadiah percuma daripada Public Furniture Showroom, Matang Jaya.
 ??  ?? PELBAGAI pilihan set sofa dengan PWP ke atas pelbagai jenis barangan lain mengikut terma dan syarat.
PELBAGAI pilihan set sofa dengan PWP ke atas pelbagai jenis barangan lain mengikut terma dan syarat.
 ??  ?? SET bilik tidur Melamine pada harga hanya RM2,999 satu set.
SET bilik tidur Melamine pada harga hanya RM2,999 satu set.
 ??  ?? SET meja makan dalam pelbagai pilihan mengikut cita rasa pelanggan untuk ruang makan idaman.
SET meja makan dalam pelbagai pilihan mengikut cita rasa pelanggan untuk ruang makan idaman.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia