Utusan Borneo (Sabah)

Akim & The Majistret bakal adakan persembaha­n di Singapura tahun depan

-

KUALA LUMPUR: Band popular, Akim & The Majistret bakal mengadakan konsert persembaha­n pertama mereka di Singapura pada 26 Jan depan di Esplanade.

Konsert anjuran Adi Media Pte Ltd itu adalah konsert berskala besar pertama buat band yang popular dengan lagu Mewangi, Potret, Obses dan Lagu Untuk Laila itu, katanya pengasas Adi Media, Nur Dian Mohamad Rashid dalam kenyataan.

Beliau berkata konsert tersebut adalah hadiah kepada peminat Akim & The Majistret terutama dari Singapura yang tidak dapat hadir ke konsert mereka di Dewan Filharmoni­k Petronas KLCC pada Februari lalu.

“Ramadan lalu, mereka mengadakan persembaha­n di Celeb-Fest Singapore 2017 anjuran kami. Walaupun hanya membawa dua lagu secara akustik tetapi peminat yang hadir cukup ramai.

“Saya yakin peminat Akim & The Majistret di Singapura ternantina­ntikan kehadiran mereka,” katanya.

PERSEMBAHA­N TERBAIK

Akim & The Majistret yang pernah menang Persembaha­n Terbaik di Anugerah Juara Lagu ke-30 tahun lalu bakal membawa 18 lagu dalam konsert itu.

Penjualan tiket bermula sejak 16 November lalu dan tiket-tiket berharga SG$148 (Kategori 1), SG$108 (Kategori 2), SG$88 (Kategori 3), SG$66 (Kategori 4), SG$48 (Kategori 5 restricted view), SG$88 (Kategori 6 - restricted view) dan SG$68 boleh dibeli secara online di www.apactix.com.

Bagi pembeli tiket Kategori 1, mereka berpeluang menghadiri sesi ?meet & greet´ bersama Akim & The Majistret. — Bernama

 ??  ?? AKIM & The Magistret bakal menemui peminat di Singapura pada 26 Jan depan.
AKIM & The Magistret bakal menemui peminat di Singapura pada 26 Jan depan.
 ??  ?? TENAGA produksi yang bertungkus lumus menyiapkan filem Senja.
TENAGA produksi yang bertungkus lumus menyiapkan filem Senja.
 ??  ?? TENAGA produksi filem pendek Senja.
TENAGA produksi filem pendek Senja.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia