Utusan Borneo (Sabah)

Kongsi kegembiraa­n Krismas

Promenade lancar program kutip sumbangan rumah amal

- Oleh SURAIDAH ROSLAN yang ditawarkan sempena perayaan

KOTA KINABALU: Bagi berkongsi kegembiraa­n musim perayaan ini dengan golongan kurang bernasib baik, Hotel Promenade Kota Kinabalu melancarka­n ‘Operations Santa Jingle Belly’ yang bermula pada Khamis.

Melalui operasi ini, sebuah bakul disediakan untuk menerimase­barangsumb­angan barangan terpakai mahupun baharu daripada pelanggan dan kakitangan hotel.

Program mengutip sumbangan menerusi ‘Operations Santa Jingle Belly’ ini beroperasi selama 24 jam dan ia terbuka kepada sesiapa sahaja yang ingin memberi sumbangan. Program ini bermula pada 14 Disember sehingga 8 Januari.

Kesemua sumbangan yang diperoleh itu akan diagihkan kepada Bukit Harapan Tuaran serta Rumah Bakti Harapan Inanam.

Pengurus Besar Hotel Promenade KK Hafizan Wong berkata operasi kebajikan itu diharap akan memberi sedikit kelainan dan kegembiraa­n kepada penghuni di kedua-dua rumah amal itu semasa musim perayaan.

“Usaha ini juga sebagai sumbangan hotel kepada masyarakat setempat dan ia juga sebahagian daripada Tanggungja­wab Sosial Korporat (CSR) kami kepada masyarakat,” katanya dalam

HIDANGAN Krismas.

satu kenyataan, di sini pada Khamis.

Semasa simbolik pelancaran program itu, seramai 20 penghuni Bukit Harapan Tuaran turut dijemput mengadakan caroling dan menikmati hidangan dalam Majlis Makan Malam Kesyukuran Krismas bersama Media dan Penghuni Bukit Harapan.

Sempena perayaan Krismas, Hotel Promenade turut mengadakan promosi ‘Beli lima

“Usaha ini juga sebagai sumbangan hotel kepada masyarakat setempat dan ia juga sebahagian daripada Tanggungja­wab Sosial ” Korporat (CSR) kami kepada masyarakat

HAFIZAN WONG

Pengurus Besar Hotel Promenade KK percuma satu’ di sudut Deli hotel Promenande bagi langkah Corner. Pembelian barangan selanjutny­a. Krismas di Deli Corner Sempena Krismas, membolehka­n pelanggan Prmonade Cafe menawarkan menerima baucar untuk bufet ‘signature dish’ yang sempena malam Krismas dan meliputi cranberru walnut malam Tahun Baru yang coleslawsa­lad, butter cream bernilai RM 175 (dewasa) dan Alaskan crab with bay leaves, RM 75 bagi kanak-kanak. yorshire pudding with gravy,

Selain promosi ayam turki panggang dengan itu, pertanding­an pilihan sos cranberry, lada hashtag di Instagram hitam, cendawan, mint dan dengan menggunaka­n BBQ, Christmas Pudding, #letseattog­ether. Pengguna Christmas Yule Log dan Instagram hanya perlu Mini Snowman & Christmas mengikut akaun Instagram Chocolate Buns.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? HAFIZAN empat (berdiri-kiri) bersama Pengarah Jualan & Pemasaran Kumpulan Promenade Anita Chung (tiga kanan) bergambar dengan penghuni Bukit Harapan Tuaran.
HAFIZAN empat (berdiri-kiri) bersama Pengarah Jualan & Pemasaran Kumpulan Promenade Anita Chung (tiga kanan) bergambar dengan penghuni Bukit Harapan Tuaran.
 ??  ?? HAFIZAN menunjukka­n signature dish sempena perayaan Krismas yang ditawarkan di Promenande Cafe.
HAFIZAN menunjukka­n signature dish sempena perayaan Krismas yang ditawarkan di Promenande Cafe.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia