Utusan Borneo (Sabah)

Kalkulator saintifik Canon F-570SG kuasai kiraan rumit dengan fungsi dinaik taraf

-

MENGGABUNG­KAN kemudahan dengan kecekapan di hujung jari anda, kalkulator Canon memiliki reka bentuk bergaya dengan pelbagai model supaya anda dapat mencari jawapan bagi setiap tugasan. Kalkulator Canon dikenali sebagai antara beberapa kalkulator terbaik bagi kalkulator saintifik, cetakan pejabat, meja dan pegang. Dengan pelbagai jenis model Canon yang bergaya, anda akan menemukan ciriciri dan fungsi yang anda perlukan untuk sekolah, perniagaan atau kiraan harian.

Dengan 16 digit kiraan dalaman, julat 488 fungsi yang meluas dan susun atur kekunci yang mesra pengguna, F-570SG yang pintar adalah sesuai untuk peringkat sekolah menengah atau lebih tinggi.

488 fungsi statistik dan saintifik

79 pemalar saintifik dan 172 konversi metrik

Kiraan dalaman sehingga 16 digit

Integrasi dan pembezaan

Paparan 2-garisan yang praktikal

Walaupun saiznya kompak, F-570SG mempunyai paparan LCD dua garis yang besar. Ini menunjukka­n input di atas garisan teratas dan jawapannya di atas garisan bawah secara serentak.

Susun atur kekunci yang mesra pengguna

Dengan menyasari operasi yang lebih lancar dan mesra pengguna, susun atur kekunci keseluruha­n disusun semula daripada model sedia ada untuk mengoptimu­mkan keselesaan dalam perkiraan dan meminimumk­an langkah input. F-570SG baharu membawa pengalaman pengiraan yang baharu sama sekali kepada anda.

Teman teguh untuk kiraan harian

Dengan penutup bateri yang dapat dibuka dan hayat bateri melebihi empat tahun*, F-570SG dapat membantu anda sepanjang hayat sekolah dan pada waktu yang sama mengurangk­an pembaziran dengan ketara memandangk­an hayat bateri dilanjutka­n oleh panel solar besar. Kesedaran alam sekitar digabungka­n ke dalam produk Canon.

Spesifikas­i untuk F570SG

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia