Utusan Borneo (Sabah)

Pemuda PDP Pakan agih pelitup muka kepada pelajar SMK Pakan

-

PAKAN: Pemuda Parti Demokratik Progresif (PDP) Bahagian Pakan mengagihka­n pelitup muka kepada para pelajar SMK Pakan, kelmarin.

Ia turut dihadiri oleh pelobi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Pakan Edwin Bandang yang mengagihka­n sumbangan itu kepada Pengetua SMK Pakan Lulong Katoi.

Sumbangan itu adalah untuk mewujudkan kesedaran dalam kalangan pelajar sekolah dengan kehidupan norma baharu bagi mengelakka­n daripada dijangkiti COVID-19.

Selain itu, SMK Pakan mempunyai kira-kira 158 calon yang menduduki peperiksaa­n SPM di mana sumbangan itu sangat berguna kepada pelajar berkenaan.

Sementara itu, Edwin serta rombongann­ya turut mengagihka­n pelitup muka kepada penjaja di Pasar Tamu Pakan pada Ahad lepas.

Beliau pada program tersebut turut menasihatk­an para penjaja agar mengutamak­an pematuhan prosedur operasi standard (SOP) serta sentiasa menjaga kebersihan diri bagi menjauhkan diri daripada pandemik COVID-19.

 ??  ?? IKHLAS: Edwin (tiga kanan) menyerahka­n bantuan pelitup muka kepada Lulong sambil disaksikan oleh yang lain di SMK Pakan.
IKHLAS: Edwin (tiga kanan) menyerahka­n bantuan pelitup muka kepada Lulong sambil disaksikan oleh yang lain di SMK Pakan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia