Utusan Borneo (Sabah)

Majlis berbuka puasa hargai komitmen Wanita UMNO Labuan dalam perjuangan parti

-

LABUAN: Seramai 35 terdiri dari Ketua-ketua Wanita Cawangan dan AJK Wanita UMNO Bahagian Labuan mnghadiri Majlis Berbuka Puasa Ramadan di Palm Beach Resort pada Sabtu lalu.

Turut hadir Ketua UMNO Bahagian Labuan Senator Datuk Haji Bashir Alias, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Datuk Khalid Abd Ghani, Naib Ketua Bahagian Shahri Tarji, Ketua Pergerakan Pemuda Bahagian Musa Basman serta Ketua Pergerakan Puteri Bahagian Jura’ adhiyah Dr. Harun, beberapa Ketua Cawangan dan AJK UMNO Bahagian.

Ketua Wanita UMNO Labuan Hajah Niswati Tarji berkata, penganjura­n majlis berbuka puasa itu adalah bagi menghargai komitmen yang diberikan oleh Pergerakan Wanita UMNO dalam perjuangan parti serta mengukuhka­n lagi hubungan ukhwah dalam kalangan kepimpinan pergerakan sayap wanita UMNO Bahagian Labuan.

Pada majlis itu, turut diserahkan sumbangan kepada Ketua-ketua Pergerakan Wanita UMNO Cawangan dan AJK Wanita bahagian membabitka­n 30 cawangan di pulau ini yang disampaika­n oleh Ketua UMNO Bahagian Labuan Senator Datuk Bashir Alias.

 ??  ?? SUMBANGAN: Bashir menyampaik­an sumbangan kepada Ketua-ketua Pergerakan Wanita UMNO Cawangan dan AJK Wanita bahagian.
SUMBANGAN: Bashir menyampaik­an sumbangan kepada Ketua-ketua Pergerakan Wanita UMNO Cawangan dan AJK Wanita bahagian.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia