Utusan Borneo (Sarawak)

Medklinn lancar dua penstril udara ke arah hidup lebih sihat

-

SIBU: Medklinn telah melancarka­n dua penstril udara iaitu Medklinn Versa dan Medklinn Autoplus bertempat di AiM Ventures Co, Jalan Wong King Huo semalam.

Majlis pelancaran dua produk yang telah memenangi ‘Good Design Award’ ini dilakukan bersama oleh Pengerusi Pansar Berhad Dato James Tai, Pengurus Kanan Medklinn Jessica Tham serta Pengurus Aim Ventures Charles Ngu.

Menurut Jessica, Medklinn Versa dan Autoplus menggabung­kan reka bentuk inovatif dan teknologi pengionan yang terkini untuk membolehka­n pelanggan-pelanggan merasai kehidupan yang berbeza dan lebih sihat.

“Dengan reka bentuk yang padat dan ringan, penstril udara Medklinn turut dilengkapi dengan ciri-ciri yang pelbagai bagi membolehka­n pembersih udara yang paling berkesan,” ujarnya ketika berucap pada majlis.

P t il d M dkli

jl Jessica, dipacu oleh teknologi ion terkini dari Jepun iaitu ‘Cerafusion Technology’.

Medklinn Versa dan Autoplus berupaya mengisi setiap pelosok bilik dan kereta dengan ion-ion negatif dalam k ii b k ozon dalam kuantiti yang terkawal.

“Ion negatif dan ozon merupakan pembersih udara semula jadi yang berkesan untuk menyingkir­kan pencemar-pencemar yang terdapat dl d d l i permukaan seperti bakteria, virus, allergen, kulat, asap rokok serta bau yang kurang menyenangk­an.

“Proses ini menjadikan persekitar­an kediaman lebih bersih, segar dan sihat,” k bil bh Medklinn telah ditubuhkan pada tahun 2005 dan produk syarikat telah dipasarkan ke Singapura, Thailand, Indonesia, Filipina, Maccau dan Australia.

Penstrilan udara Medklinn Versa mempunyai ciri-ciri unggul terutama bagi mereka yang mengingink­an udara yang bersih dan segar di mana juga mereka berada iaitu di rumah, semasa bercuti dan di

Dengan fungsi iKlinn, pengguna diberi mod pilihan sama ada hendak mengaktifk­an pembersiha­n secara cepat atau perlahan, sekali gus membolehka­n pengguna mengalami suasana semula jadi seperti berada di air terjun dan hutan.

Dalam pada itu menurut Jessica, Medklinn juga telah melantik AiM Ventures sebagai pengedar utama produk

 ??  ?? PRODUK BAHARU: (Dari dua kiri) James, Charles dan Jessica bersama yang lain ketika melancarka­n Medklin Versa dan Autoplus, semalam.
PRODUK BAHARU: (Dari dua kiri) James, Charles dan Jessica bersama yang lain ketika melancarka­n Medklin Versa dan Autoplus, semalam.
 ??  ?? CENDERAMAT­A: Jessica (kanan) menyampaik­an cenderamat­a kepada James selepas majlis pelancaran dua produk Medklinn, semalam.
CENDERAMAT­A: Jessica (kanan) menyampaik­an cenderamat­a kepada James selepas majlis pelancaran dua produk Medklinn, semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia