Utusan Borneo (Sarawak)

Fesyen gaya terkini H & M kini boleh didapati di tHe Spring

-

KUCHING: Berikutan pembukaan premis H & M Malaysia di Melaka dan Johor Bahru baru-baru ini, pihak pengurusan H & M kini melebarkan sayap ke bahagian timur Malaysia di pusat belibelah gaya perdana di tHe Spring di sini.

H & M terletak di premis di dalam tHe Spring berkeluasa­n kira-kira 33,000 kaki persegi menawarkan pakaian berkonsep untuk lelaki, wanita, kanak-kanak, remaja, dan gaya sukan.

Penduduk Sarawak kini boleh menikmati pelbagai produk berpatutan dan fesyen terkini di negeri mereka sendiri.

Selain daripada fesyen yang menarik untuk seisi keluarga, H & M kedai di The Spring, Kuching akan menjadi yang pertama di negeri ini selepas Kuala Lumpur untuk membawa gaya H & M yang membawa jenama fesyen yang menyeronok­kan selain pemilihan produk untuk setiap ruangan di dalam rumah.

Sepanjang perkembang­an pesat di Malaysia, kemampanan­nya merupakan sebahagian daripada operasi H & M dan syarikat itu berazam terus berkembang selari dengan perkembang­an ekonomi, alam sekitar dan sosial negara ini.

Sebagai misi yang berterusan untuk mengurangk­an kesan alam sekitar daripada fesyen, H & M kedai-kedai di seluruh negara menawarkan

b li l tk menderma pakaian terpakai atau yang tidak diingini kepada inisiatif ‘Mengumpul Pakaian Terpakai’ itu.

Dalam pertukaran untuk satu beg kecil barangan yang akan dikitar semula, peminat jenama boleh menikmati 15 peratus daripada baucar pada satu barangan yang dibeli dan boleh menerima sehingga dua baucar

h i tk ki tid k mahu digunakan lagi.

Sejak diperkenal­kan ke pasaran Malaysia pada tahun 2012, H & M Malaysia kini mempunyai 12 kedai-kedai yang terletak di seluruh Lembah Klang, Pulau Pinang, Melaka dan Johor Bahru.

Premis ke-14 H & M memilih tHe Spring di Kuching selepas Quill City Mall, Kuala L

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia