Utusan Borneo (Sarawak)

CL Khoon adakan promosi raya di Palm Road dan MJC Batu Kawah

-

KUCHING: Dua cawangan CL Khoon mengadakan promosi raya dan jualan kanopi bersempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri.

CL Khoon di Palm Road dan CL Khoon Batu Kawah MJC menawarkan pelbagai promosi barangan elektrik pelbagai jenama termasuk Panasonic, Faber, Sharp, Cornell, Alpha, Electrolux dan banyak lagi.

Jualan kanopi CL Khoon bermula semalam dan berakhir 12 Julai manakala promosi raya sedang berlangsun­g dan berakhir sehingga tibanya Syawal nanti.

Pelanggan akan menikmati harga terendah untuk barangan elektronik terpilih di jualan kanopi dan sebagai tambahan pihak CL Khoon memberi kad hadiah Petronas dengan rebat RM300 untuk pembelian melebihi RM1,000 untuk produk Samsung dan LG.

Promosi tiga hari untuk jualan kanopi bermula seawal jam 9.30 pagi sehingga 9.30 malam.

Selain, promosi harga terendah untuk tiga hari bagi jualan kanopinya, pelanggan di CL Khoon turut ditawarkan pinjaman mudah untuk membeli barangan elektrik dan elektronik kegemaran mereka.

Antaranya seperti kipas, peti sejuk, pendingin hawa, mesin basuh, televisyen dan set teater bagi memeriahka­n suasana hari raya yang bakal menjelang tiba.

Pembayaran boleh dilakukan secara tunai, dan kad Aeon Credit

Untuk keterangan lanjut sila hubungi cawangan CL Khoon MJC di talian 082-575899 atau Palm Road di 082-234899.

 ??  ?? HARGA RENDAH: Jualan kanopi sempena Hari Raya di CL Khoon.
HARGA RENDAH: Jualan kanopi sempena Hari Raya di CL Khoon.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia