Utusan Borneo (Sarawak)

Mitsubishi Motors kembali menggegark­an bandar Sibu

-

SIBU: Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) kembali menggegark­an bandar Sibu dengan berlangsun­gnya ‘Mitsubishi Red Peak Adventure’ 2016 di Pintu Gerbang Sibu pada 9 dan 10 Januari, dari jam 10 pagi hingga 8 malam.

Menurut kenyataan media, Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) merupakan pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi di Malaysia.

Kemasukan adalah percuma dan kepada pelawat membuat tempahan manamana kenderaan Mitsubishi semasa ‘Mitsubishi Red Peak Adventure’ ini akan menerima payung golf Mitsubishi percuma.

Manakala 100 pelawat terawal memandu uji mana-mana model kereta Mitsubishi atau menunggang merentasi laluan 45 darjah, ‘sky ramp’ setinggi 25 kaki akan menerima baucar KFC percuma ( sementara stok masih ada).

Bukan itu sahaja, kanakkanak juga boleh menyertai pertanding­an ‘sand art’ dan berpeluang memenangi hadiah utama seunit basikal serta hadiah sampingan lain.

Selain itu, pengunjung bertuah juga bakal memenangi hadiah utama sejumlah RM888 menerusi cabutan bertuah.

Turut dipertonjo­lkan kenderaan pikap Triton baharu, Pajero Sport SUV dan ASX Compact SUV.

Jalan ‘sky ramp’ sudah tentunya mencabar keupayaan kedua-dua manusia dan mesin yang menawarkan pemandanga­n indah ketika berada di

Antara cabaran lain di Mitsubishi Red Peak Adventure 45 darjah, mendaki ‘sky ramp’ setinggi 25 kaki yang baharu

 ??  ?? CABARAN MENANTI: Kumpulan The Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) bersama pada Mitsubishi Red Peak Adventure di Pintu Gerbang Sibu semalam.
CABARAN MENANTI: Kumpulan The Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) bersama pada Mitsubishi Red Peak Adventure di Pintu Gerbang Sibu semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia