Utusan Borneo (Sarawak)

B & W Home Furnishing Company tawar perabot sesuai semua rumah

-

SIBU: B & W Home Furnishing Company adalah sebuah syarikat perabot dengan konsep ‘ Mix & Match’, jenama ejen untuk Crossline dan Bellino.

Ia bersesuaia­n dengan semua jenis rumah seperti peralatan kabinet, termasuk ruang tamu, kabinet televisyen, ruangan belajar dan sofa.

Pembeli boleh memilih saiz, warna, petak dan ruangan supaya lebih mudah untuk membeli perabot, kecantikan, kualiti dan harga yang lebih sesuai dengan keperluan umum.

Perabot reka bentuk dalaman Crossline menggunaka­n bahan melamin, tiada bahan kimia yang berbahaya, rintangan haba anticecair, reka bentuk yang tahan lama, reka bentuk yang inovatif serta mempunyai pelbagai pilihan mengikut cita rasa.

Siri Fabrik Sofa Bellino, fabrik yang diimport serta reka bentuk Itali mengikut struktur reka bentuk ergonomik untuk memberikan keselesaan tempat duduk sempurna yang membolehka­n anda lebih selesa menikmati sofa pilihan anda.

Bermula 13 Oktober iaitu hari ini sehingga 15 Oktober dalam tiga hari itu, syarikat ini juga menerima ‘trade-in’ sofa, nilai sehingga RM800.

Syarikat akan menyediaka­n perkhidmat­an perundinga­n di lokasi.

B & W juga menawarkan hiasan dalaman dan luaran, reka bentuk dalaman, import dari Korea dan Eropah seperti kertas dinding, aluminium seperti besi dan kelambu.

Di samping itu juga turut menyediaka­n perkhidmat­an perundinga­n reka bentuk profesiona­l.

Justeru pada prapelanca­rannya hari ini, ia akan beroperasi dari jam 9 pagi hingga jam 9 malam dengan menawarkan harga istimewa.

Orang ramai yang berminat untuk melihat produkprod­uk di B & W Home Furnishing Company bolehlah berkunjung ke No.13, Tingkat 1, Lorong Salim 17 (antara CCK Mart dan Farley Cafe).

Sebarang pertanyaan lanjut diminta menghubung­i mereka di talian 016-6313155.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? BERKUALITI: Antara kabinet dan sofa yang ditawarkan oleh B & W Home Furnishing Company di Sibu.
BERKUALITI: Antara kabinet dan sofa yang ditawarkan oleh B & W Home Furnishing Company di Sibu.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia