Utusan Borneo (Sarawak)

Ayden Global mencari pengedar SUMANGGI di Singapura

-

SINGAPURA: Ayden Global Sdn Bhd sedang mencari pengedar untuk SUMANGGI, jenama produk kesejahter­aan bayi di republik ini.

SUMANGGI terdiri daripada tiga produk yang diperbuat daripada bahan terbaik dan terselamat - Minyak Urut, Minyak Telon dan Minyak Rambut.

“Kami ingin meneroka tahun baharu mencari pengedar yang sesuai di sini,” kata Ketua Pegawai Operasi, Maziana Yahya kepada Bernama di Pameran Halal Antarabang­sa yang diadakan di sini, baru- baru ini.

Tidak hanya di Singapura, Maziana berkata, Ayden Global secara aktif mengambil bahagian dalam pameran di luar negara untuk mencari rakan kongsi yang sesuai untuk memasarkan SUMANGGI.

Datuk Wira Jalila Baba, Presiden Dewan Perniagaan dan Industri Antarabang­sa Malaysia dan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Kemajuan Perindustr­ian Malaysia (MIDA), melancarka­n SUMANGGI November lalu.

Maziana memberi jaminan bahawa adunan khas minyak SUMANGGI tidak mengandung­i sebarang bahan kimia atau pengawet dan dihasilkan di bawah kawalan kualiti yang paling ketat, dan oleh itu dijamin selamat untuk bayi.

Buat masa ini, produk SUMANGGI boleh didapati di PUSAT BAYI SUMANGGI, Concorde Hotel Shah Alam, Selangor dan juga kedai produk bayi dan spa terpilih di seluruh negara.

Ia juga diedarkan di kedai dalam talian tempatan dan antarabang­sa.

Maziana berkata, se- mua produk SUMANGGI menyediaka­n kesan terapeutik dan antimikrob yang akan menyemai dan meningkatk­an kesejahter­aan bayi.”

Minyak Urut memberikan sentuhan berkhasiat kepada bayi dengan pelembap dan kualiti penyembuha­n dengan menggunaka­n adunan bahan seperti biji zaitun hitam, peppermint dan ekstrak Pink Rose.

Minyak Telon adalah perumusan unik dengan minyak cajuput untuk mencegah kembung, merangsang saraf bayi, meningkatk­an sistem pencernaan dan memberi amaran kepada tubuh.

Minyak Rambut dirumus secara unik dengan minyak kelapa, sangat baik untuk melembabka­n kulit serta meninggalk­an kesan sejuk pada kepala serta kulit kepala bayi, katanya. — Bernama

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia