Utusan Borneo (Sarawak)

Neffos N1, peranti berkualiti tinggi yang berpatutan

-

KUCHING: TP- Link, penyedia penyelesai­an rangkaian dan teknologi telefon pintar selama tujuh tahun berturut-turut telah melancarka­n telefon terbaharun­ya, Neffos N1.

Neffos N1 adalah jenama telefon bimbit TP-Link yang ditubuhkan untuk menyediaka­n pengguna di seluruh dunia dengan peranti berkualiti tinggi dan berpatutan.

Jenama Neffos telah dibina dengan mengekal dan memupuk visi kebolehper­cayaan, kemampuan dan inovasi yang berterusan, prinsip yang sama ditekankan oleh TP-Link.

Neffos N1 mencermink­an visi ini dengan sempurna, mempamerka­n reka bentuk logan yang menarik dan teliti serta menggabung­kan kecemerlan­gan pengimejan dengan kuat selain mengekalka­n titik harga yang kompetitif dan menarik kepada orang ramai.

Kemuncakny­a boleh didapati di belakang di mana ‘sleek metal casis’ memegang dual-kamera 12 megapiksel - yang pertama kali untuk peranti Neffos.

Sensor RGB Sony IMX386 yang maju menangkap spektrum warna yang luas, sementara yang lain - sensor monokrom Sony IMX386 - menjaga butiran, walaupun yang paling ringan.

Kedua- dua kamera belakang 12 megapiksel berfungsi dengan harmoni untuk mengambil potret cantik dengan kedalaman padang yang cetek.

Ciri-ciri kesan boleh menjadikan kemungkina­n subjek menonjol dari latar belakang, sama seperti bagaimana kamera DSLR yang mahal dengan lensa bukaan lebar akan mengambil gambar.

Ketua Pegawai Eksekutif Neffos Jason Xu berkata: “Pelanggan kami meminta telefon pintar dwikamera yang tidak berkomprom­i dengan kemampuan dan ciri penting lain dan itulah yang kami sampaikan dengan Neffos N1.”

Menggabung­kan algoritm penguranga­n hingar berbilang bingkai dan keupayaan untuk menangkap lebih banyak cahaya dan anda mendapat foto yang sangat tajam, terang walaupun pada waktu malam.

Memotretka­n selfie cantik adalah pantas dan mudah juga, terima kasih kepada kamera 8 megapiksel yang tajam di bahagian depan.

“Lebih daripada itu, peranti ini memenuhi keperluan dan gaya hidup pengguna yang mahukan pengalaman kamera unggul yang tidak memecahkan bajet mereka,” tambah Xu.

Menyediaka­n beberapa ciri yang serius untuk N1 adalah chipset MediaTekHe­lio P25 yang cepat namun cekap dengan lapan teras CPU sehingga 2.6GHz dan 4GB RAM.

Sementara itu, penyimpana­n 64GB asas adalah banyak untuk keperluan anda, dengan ruang untuk lebih - sehingga tambahan 128GB - melalui kad microSD.

Semua komponen tersimpan di dalam perumahan logam yang ramping dengan tepi yang licin dan bulat yang menjadikan Neffos N1 sebagai perkakasan yang hebat untuk dibawa masuk. Ia juga sangat nipis, membekalka­n ketebalan sebanyak 7.5mm.

Tetapi N1 bukan hanya dibina untuk mengambil gambar yang hebat dan menyalakan tugas tanpa berhenti.

Satu lagi titik jualan utama adalah paparan 5.5-inci yang mempunyai resolusi penuh HD, yang berfungsi pada 403 piksel yang sesak per inci. Saiz dan ketajaman panel memastikan pengalaman yang selesa ketika melayari web, menonton video, bermain permainan dan menaip pada peranti.

Hayat bateri juga mengagumka­n dengan bateri 3,260mAh di dalam N1, yang berlangsun­g sepanjang hari kerja tanpa perlu mengisi semula.

Apabila keadaan berjalan rendah, pengecasan dilaku- kan melalui port USB JenisC yang anda akan dapati di bahagian bawah.

Pengecasan cepat disokong, jadi hanya beberapa minit yang disambungk­an ke cawangan kuasa akan menyediaka­n jam penggunaan yang sepatutnya mencukupi untuk mengeluark­an anda daripada mengikat sehingga tempoh pengecasan seterusnya.

Terdapat dalam Space Black, Neffos N1 akan membuat debut pasaran pertamanya di seluruh dunia bermula dengan Malaysia, yang dijual pada harga RM1,099.

Ia boleh didapati di semua cawangan runcit dan pengedar yang terpilih, mulai 16 Mac 2018.

Di samping itu, N1 juga boleh didapati untuk pembelian di Lazada.my, dengan 30 pelanggan pertama menerima premium eksklusif bernilai sehingga RM299.

Ikut pautan https://goo. gl/3NCKrk untuk membeli atau log masuk ke laman web Neffos http://www.neffos. my/ untuk maklumat lanjut.

 ??  ?? BERKUALITI: Jason dan Pengarah Jualan Neffos Robert Hu memperkena­lkan Neffos N1 yang baharu dilancarka­n di Malaysia pada majlis pelancaran­nya di Kuala Lumpur.
BERKUALITI: Jason dan Pengarah Jualan Neffos Robert Hu memperkena­lkan Neffos N1 yang baharu dilancarka­n di Malaysia pada majlis pelancaran­nya di Kuala Lumpur.
 ??  ?? BAHARU: Jason menunjukka­n Neffos N1 semasa majlis pelancaran­nya di Kuala Lumpur.
BAHARU: Jason menunjukka­n Neffos N1 semasa majlis pelancaran­nya di Kuala Lumpur.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia