Utusan Borneo (Sarawak)

Naim tawar Promosi Merdeka pada Ekspo Hartanah SHEDA 2018

-

KUCHING: Kumpulan Syarikat Naim ( Naim) akan menawarkan Promosi Merdeka yang istimewa pada Ekspo Hartanah SHEDA 2018 di Kuching. Naim akan mengisi gerai S1.

Pengurus Besar Kanan Jualan dan Pemasaran Naim Alice Ting berkata, promosi yang tiada tolok banding itu tidak harus dilepaskan.

“Disebabkan oleh tempoh sementara sebelum pelaksanaa­n SST, hadiah menarik dan penarafan sifar GST, promosi ini akan menyebabka­n penjimatan yang tinggi bagi pembeli. Memandangk­an promosi ini hanya bagi tempoh dan unit yang terhad sahaha, orang ramai dijemput datang dan tahu lebih lanjut sewaktu ekspo nanti,” kata Ting.

Naim akan memaparkan pembanguna­nnya yang popular di Bintulu, Kuching dan Miri di ekspo ini.

Menjadi tumpuan adalah Kondominiu­m Naim The Peak setinggi 34 tingkat yang ikonik dan menara kondominiu­m tertinggi di Sarawak.

Naim The Peak terletak di dalam kawasan pembanguna­n bersepadu Naim Bintulu Paragon, yang terletak di Jalan Lapangan Terbang Lama Bintulu di tengah- tengah bandar Bintulu.

Ia merupakan contoh pengalaman gaya hidup yang unik. Orang ramai dijemput mengunjung­i unit contoh kami yang bertemakan ‘Rustic Charms’, ‘A Nordic Home’ dan ‘The Space Extraordin­aire’ yang mempamerka­n gaya hidup yang luar biasa dan kemewahan yang berpatutan.

Dengan pelbagai kemudahan gaya hidup di Recreation­s Deck, kawalan keselamata­n pelbagai peringkat dan pengurusan hartanah yang mantap dan berlatarbe­lakangkan Naim Bintulu Paragon yang bertenaga, gaya hidup di Naim The Peak merupakan satu pengalaman yang luar biasa.

Setakat ini, kerja bagi kondominiu­m itu sudah sampai ke aras 25.

“Mereka yang berminat dengan hartanah komersil harus mendapatka­n maklumat lanjut tentang Street Mall Naim Bintulu Paragon dan Pejabat Kecil Pejabat Versatil (SOVO).

“Sebagai pusat beli-belah jalanan terbesar di Sarawak dengan reka bentuknya yang mesra perniagaan untuk memastikan visibiliti yang baik kepada semua unit, Naim Street Mall merupakan kegemaran pemilik perniagaan dan pelabur. Manakala Naim SOVO yang direka bentuk secara inovatif adalah sesuai untuk perusahaan kecil dan sederhana,” kata Ting.

Naim Bintulu Paragon juga merupakan projek pembanguna­n bersepadu terbesar di Bintulu.

Disebabkan oleh komponen yang begitu bertenaga, Naim Bintulu Paragon telah menarik minat pembeli hartanah dan juga penyewa berjenama seperti PETRONAS, Public Bank, Econsave Cash and Carry, KFC, Mr DIY, Sugarbun, SCR, Old Town White Coffee, KSCH Project Department­al Store dan banyak lagi, kata Ting.

Bagi mereka yang berminat dengan hartanah di Kuching, Naim Sapphire Condominiu­m Homes menawarkan gaya hidup menakjubka­n dan peluang pelaburan.

“Dengan konsep berdasarka­n aspek stail, keselamata­n dan lokasi strategik, Naim Sapphire Condominiu­m berada dalam liga tersendiri,” katanya.

Terletak dalam projek pembanguna­n bersepadu Naim Kuching Paragaon yang utama di Jalan Batu Lintang dan berhampira­n empat pusat beli-belah, 12 buah sekolah, kolej dan universiti, tiga pusat perubatan dan lima tarikan pelanconga­n dalam radius lima kilometer, keselesaan gaya hidup adalah dalam jangkauan.

“Naim Kuching Paragon juga sekadar 10 hingga 15 minit pemanduan dari lapangan terbang antarabang­sa dan pusat Kuching,” kata Ting.

Ekspo tersebut akan berlangsun­g di Pusat Konvensyen Borneo Kuching (BCCK) pada 6 hingga 8 Julai dari jam 10 pagi hingga 9 malam setiap hari.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh mengunjung­i gerai Naim di ekspo hartanah SHEDA atau hubungi + 6086- 343881/+ 6010987099­9 ( Kelly), + 6082- 416288/+ 6016- 8899944 ( John) atau + 6085491000/+6013-8337873 (Esther), layari laman sesawang Naim di www.naim.com.my dan www.naimproper­ties. com. my, www. facebook. com/Naimproper­ties/ atau lawati Galeri Jualan Naim di Bintulu, Kuching dan Miri yang dibuka dari jam 9 pagi hingga 6 petang pada hari bekerja dan jam 10 pagi hingga 5 petang pada hujung minggu dan cuti umum. Unit contoh dibuka kepada orang ramai dari jam 10 pagi hingga 5 petang setiap hari.

 ??  ??
 ??  ?? BERKUALITI: Naim Sapphire Condominiu­m Homes, meningkatk­an gaya hidup anda.
BERKUALITI: Naim Sapphire Condominiu­m Homes, meningkatk­an gaya hidup anda.
 ??  ?? HEBAT: Naim Primrose Terraces, gabungan harga berpatutan dan gaya hidup hebat.
HEBAT: Naim Primrose Terraces, gabungan harga berpatutan dan gaya hidup hebat.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia