Utusan Borneo (Sarawak)

Peluang kumpul lebih banyak poin BonusLink di Parkson

-

KUCHING: Manjakan diri anda dengan membeli satu atau dua helai pakaian atau untuk si kecil sepasang jeans dan set baharu kain cadar tilam dengan diskaun istimewa.

Berita baik buat semua a d a l a h b e r m u l a 2 8 September untuk terus datang berkunjung ke premis Parkson berhampira­n b e r s a m a B o n u s L i n k Members’ Day bulan ini untuk membeli-belah.

Keahlian BonusLink akan menerima lima kali poin BonusLink dengan setiap pembelian menggunaka­n kad BonusLink anda.

Dengan setiap poin yang dikumpulka­n anda boleh menebus balik baucar hadiah Parkson yang sah untuk dua tahun dan kumpul lebih banyak poin BonusLink sekiranya membeli- belah dengan baucar hadiah Parkson.

Pelanggan juga akan menerima percuma RM10 baucar diskaun Parkson dengan setiap pembelian RM150 di mana- mana premisnya dan mendapat percuma RM20 baucar promosi Parkson dengan pembelian RM200 jika berbelanja di bahagian kosmetik dan wangian.

Sekiranya belum menjadi ahli sila mengisi maklumat di atas talian BonusLink Card dengan bantuan daripada Perkhimata­n Pelanggan Parkson atau menelefon Janet Lai, (Eksekutif Pemasaran) di 03-33442882 sambungan 2712 atau e-melkan kepada janetlai@ parkson. com. my atau Olivia Kwan, (Pengurus Pemasaran Loyalti) di 0333442882 sambungan 2701 atau e-mel kepada olivia@ parkson.com.my

Juga boleh melayari www. parkson. com. my untuk mengetahui perkembang­an terkini yang dijalankan pihaknya.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia