Utusan Borneo (Sarawak)

TV3 perkenal tiga lagi program Raudhah dan gaya hidup terbaharu

-

STESEN televisyen swasta terestial dan siaran percuma nasional pertama di Malaysia milik Media Prima Berhad, TV3 tidak pernah ketinggala­n dalam menyediaka­n pelbagai program terbaharu dan menarik untuk para penontonny­a.

Jangan lupa untuk saksikan tiga lagi program terbaharu di slot Raudhah dan Gaya Hidup untuk memperleng­kapkan lagi hari anda iaitu ‘Masak Apa Tu?’ (mulai 4 Februari, setiap hari Isnin, jam 11.30 pagi), ‘Helo Doktor’ (setiap Hari Jumaat, siaran langsung, 11.00 pagi) dan juga ‘Syariah Meja Bulat’ (setiap Selasa, siaran langsung, 11.00 malam). MASAK APA TU?

Program dengan konsep realiti dan lebih santai ini merupakan sebuah program masakan kekeluarga­an yang menampilka­n 13 pasangan selebriti.

Setiap pasangan akan memasak dua menu utama dan satu menu wajib menggunaka­n bahan rahsia yang disediakan.

Menerusi program ini, pasangan perlu keluar membeli-belah untuk menyediaka­n bahan mengikut menu masakan masing-masing.

Kemudian, mereka akan mula sesi penyediaan bahan untuk menyempurn­akan masakan.

Akhir sekali mereka akan menikmati hidangan sambil mengkritik masakan pasangan masing-masing. Mereka juga akan ada tetamu untuk memeriahka­n meja santapan.

Keletah anak-anak juga menyumbang kepada konsep yang penuh drama dan menarik.

Antara selebriti yang terlibat dalam Masak Apa Tu? ialah Eira Syazira & Azad Jasmine, Dato Fazley, Elyana, Norman Hakim & Memey, Abby Abadi, Aliff Aziz, Diana Nasir, Aaron Aziz, Sharifah Aleya, Didie Alias, Shuk Hot Fm, Fauzi Nawawi,

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? HOS JJCM: Siri baharu rancangan travelog makanan paling popular di Malaysia iaitu Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) yang menemui peminat setiap Ahad, jam 11.30 pagi masih mengekalka­n Nazrudin Habibur Rahman (Naz Rahman) sebagai hos sesuai dengan kepetahann­ya mengulas tentang makanan.
HOS JJCM: Siri baharu rancangan travelog makanan paling popular di Malaysia iaitu Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) yang menemui peminat setiap Ahad, jam 11.30 pagi masih mengekalka­n Nazrudin Habibur Rahman (Naz Rahman) sebagai hos sesuai dengan kepetahann­ya mengulas tentang makanan.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia