Utusan Borneo (Sarawak)

Lima beranak termasuk bayi maut dalam kemalangan di Batu Rakit

Kereta dinaiki enam mangsa hilang kawalan dan terbabas sebelum rempuh pokok

-

KUALA NERUS: Lima beranak termasuk bayi berusia sembilan bulan maut manakala seorang lagi cedera parah dalam satu kemalangan di Kampung Pengkalan Atap, Batu Rakit, Kuala Nerus, awal semalam.

Dalam kejadian kira-kira 2.50 pagi itu, kereta Proton Wira dinaiki enam mangsa dikatakan hilang kawalan dan terbabas sebelum merempuh pokok. gorbankan adik dan ibu kepada Nur Syaazlien, Muhammad Nashrullah, 5, dan Rozilawati Mustafa@Razali, 43.

Kesemua mangsa meninggal dunia di tempat kejadian kecuali Rozilawati yang meninggal dunia di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) Kuala Terengganu. Seorang lagi anak pasangan suami isteri itu, Muhammad Khairul Haziq, 5, parah dan masih dirawat di hospital

 ?? — Gambar Bernama ?? MAUT: Anggota Bomba dan Penyelamat berusaha mengeluark­an mayat mangsa kemalangan dalam kenderaan yang membabitka­n lima beranak termasuk bayi berusia sembilan bulan manakala seorang lagi cedera parah dalam satu kemalangan di Kampung Pengkalan Atap, Batu Rakit, Kuala Nerus semalam.
— Gambar Bernama MAUT: Anggota Bomba dan Penyelamat berusaha mengeluark­an mayat mangsa kemalangan dalam kenderaan yang membabitka­n lima beranak termasuk bayi berusia sembilan bulan manakala seorang lagi cedera parah dalam satu kemalangan di Kampung Pengkalan Atap, Batu Rakit, Kuala Nerus semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia