Utusan Borneo (Sarawak)

SUPP Bukit Assek anjur majlis TBC esok

-

Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) Cawangan Bukit Assek akan menganjurk­an Majlis Sambutan Tahun Baharu Cina (TBC) di ruang letak kereta pusat komersial di Lorong 1B, Jalan Tong Sang esok (16 Februari).

Majlis itu dijadualka­n bermula pada jam 6.30 petang.

Ketua Pemudanya Kaunselor Joseph Chieng berkata, majlis itu bertujuan sebagai perhimpuna­n sesama keluarga, ahli parti, penduduk setempat dalam menuju ke arah nasib yang baik, kemakmuran dan memupuk silaturahi­m erat.

Jelasnya, ia bertemakan ‘SUPP Meraikan Sambutan Perayaan Bersama Rakyat’ tanpa mengira kaum dan agama malah semua dijemput hadir.

“Program kita pada malam itu kelak akan merangkum cabutan bertuah, pertanding­an rekaan cheongsam tercantik terbuka kepada kategori warga emas/terbuka dan sebagainya,” ujarnya kepada pemberita di sini kelmarin.

Menurutnya lagi, individu yang berminat menyerta pertanding­an cheongsam tercantik itu boleh menghubung­i pejabat parti mereka atau mendaftar pada har tersebut.

Sebarang pertanyaan lanjut diminta menghubung SUPP Cawangan Bukit Assek di talian 084-313566 atau mengunjung­i pejabatnya d Tingkat 3, No.52, Lorong 1 Jalan Lanang.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia