Utusan Borneo (Sarawak)

Toastmaste­rs Swan City anjurkan pertanding­an ucapan peringkat kelab

-

Kelab Toastmaste­rs Swan City telah menganjurk­an program tahunan pertanding­an ucapan Internatio­nal Speech dan Table Topic peringkat kelab malam kelmarin.

Dr Clement Chen dengan tajuk ‘Chu Chu’ diumumkan johan kategori Internatio­nal Speech, naib johan dimenangi Jane Moh (Give Yourself A Chance) dan Lau Hieng Poh (Drive Me Crazy) di tempat ketiga.

Bagi kategori Table Topic, johan telah dimenangi Thomas Ling, naib johan Lau Hieng Poh dan tempat ketiga Annette Hu.

Kesemua pemenang bagi kedua- dua kategori yang dipertandi­ngkan akan mewakili kelab untuk peringkat kawasan yang akan berlangsun­g pada 24 Febuari ini.

Sementara itu, Kelab Toastmaste­rs Swan City mengadakan perjumpaan setiap Rabu minggu kedua dan keempat di premis Persatuan Kanser Kebangsaan (Sibu) di Tingkat 2, No.17D, Pusat Pedada.

 ??  ?? PIKUL CABARAN: (Dari kiri) Jane, Lau, Thomas, Dr Chen dan Annette akan bertanding Pertanding­an Ucapan Internatio­nal Speech dan Table Topic peringkat kawasan pada 24 Februari ini.
PIKUL CABARAN: (Dari kiri) Jane, Lau, Thomas, Dr Chen dan Annette akan bertanding Pertanding­an Ucapan Internatio­nal Speech dan Table Topic peringkat kawasan pada 24 Februari ini.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia