Utusan Borneo (Sarawak)

Meriah

-

persatuan.

Rodziah berkata, tidak hanya sambutan TBC malah Hari Gawai majlis itu diadakan di rumah panjang dan Hari Raya di kediaman rasmi BDA namun BDA mengalu- alukan kerjasama mengadakan perayaan bersama dengan semua pihak.

Justeru, Rumah Terbuka TBC BDA dengan kerjasama FORCA Bintulu ini merupakan tahun keempat penganjura­nnya di tempat berbeza pada setiap tahun terutamany­a kunjungan ramai.

Katanya, tahun pertama hingga ketiga diadakan di Taman Koridor Sejarah dan Kebudayaan Bintulu, Naim Paragon Street Mall, Com- merce Square Mall dan seterusnya tahun ini di pusat belibelah baharu iaitu tHe Spring Bintulu.

“Kami mengalu-alukan kerjasama kukuh dengan FORCA mengumpul sumber dengan menyenarai­kan pengisian aktiviti bertepatan dengan sambutan perayaan tersebut,” katanya.

Selain menggaul ‘Yee Sang oleh tetamu, majlis itu turut menyaksika­n pemberian angpau dan beberapa barang keperluan harian kepada golongan memerlukan.

Tetamu juga disediakan jamuan termasuk dihiburkan dengan persembaha­n tarian singa pelbagai tarian dan nyanyian.

 ??  ?? KEMAKMURAN: John dan isteri (tengah), Rodziah, Troy, Andy (kanan), Hii, Haidar, Jack (kiri) serta tetamu lain menggaul Yee Sang simbolik sambutan TBC tahun ini.
KEMAKMURAN: John dan isteri (tengah), Rodziah, Troy, Andy (kanan), Hii, Haidar, Jack (kiri) serta tetamu lain menggaul Yee Sang simbolik sambutan TBC tahun ini.
 ??  ?? HIBURAN: Tetamu dan orang ramai pada majlis rumah terbuka TBC BDA FORCA Bintulu turut dihiburkan dengan persembaha­n nyanyian.
HIBURAN: Tetamu dan orang ramai pada majlis rumah terbuka TBC BDA FORCA Bintulu turut dihiburkan dengan persembaha­n nyanyian.
 ??  ?? BANTU: Rodziah dan Hii (kiri) termasuk Andy (dua kanan) menyampaik­an angpau kepada golongan yang memerlukan.
BANTU: Rodziah dan Hii (kiri) termasuk Andy (dua kanan) menyampaik­an angpau kepada golongan yang memerlukan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia