Utusan Borneo (Sarawak)

Aplikasi Super HR Digi, altHR melancarka­n Kit Penjualan altHR

-

KUCHING: Aplikasi Super HR Digi, altHR melancarka­n altHR Sales Kit modul baharu dalam aplikasi yang membolehka­n syarikat menyimpan dan membenarka­n pekerja mengakses bahan penjualan dan pemasaran yang relevan yang dapat dikongsi dengan pihak luar, semuanya pada peranti mudah alih mereka sendiri.

Menerusiny­a, pekerja dapat mengakses kandungan syarikat yang relevan semasa dalam perjalanan, seperti brosur, promosi, produk atau perkara semasa dalam pelbagai format termasuk gambar, dokumen dan pautan video dalam aplikasi altHR.

“Kit Penjualan altHR mempermuda­hkan kerja pasukan penjualan, di mana mereka dapat membawa kit penjualan digital di mana sahaja tanpa perlu melabur dalam perisian tambahan yang kompleks,” kata kenyataann­ya semalam.

Kit Penjualan altHR dipercayai berupaya berkongsi maklumat secara mudah kerana pekerja dapat segera menghantar fail yang tepat melalui e-mel, pesanan teks dan platform sosial serta sembang kepada bakal pelanggan.

Sebagai contoh, gambar produk, slaid atau video demo dapat dihantar terus dari Kit Jualan altHR pada peranti mudah alih mereka semasa persembaha­n penjualan atau setelah menerima pertanyaan.

“Ini membantu menarik minat pelanggan dengan serta-merta dan mengurangk­an kesilapan manusia. Selain itu, pekerja dapat menyimpan maklumat di dalam storan mengisi borang yang dibuat dalam altHR.

“Kit Penjualan altHR memberikan daya saing kepada pekerja untuk menjadi duta syarikat mereka, meletakkan tanggungja­wab pertumbuha­n perniagaan bukan hanya pada pasukan penjualan, tetapi juga pada setiap pekerja,” tegasnya.

Produk Kit Jualan altHR melengkapk­an pekerja untuk pengalaman dan maklumat syarikat yang boleh dipercayai untuk mewakili syarikat mereka di dalam dan di luar tempat kerja dengan baik.

Menguruska­n pelbagai kit penjualan dibuat dengan mudah di altHR, meningkatk­an kemampuan pasukan penjualan untuk lebih berdedikas­i di mana sahaja mereka berada.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai altHR Sales Kit atau untuk mendaftar altHR, sila lawati https://althr.my/.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia