Utusan Borneo (Sarawak)

JBPM Zon 5 Bintulu adakan perhimpuna­n bulanan

-

BINTULU: Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Zon 5 Bintulu telah mengadakan Perhimpuna­n Bulanan Peringkat Zon 5 di pekarangan Balai Bomba (BBP) Samalaju semalam.

Perhimpuna­n yang dikelolaka­n BBP Samalaju itu diserikan dengan penyerahan Sijil Perakuan Bomba kepada wakil atau pengurusan syarikat Elkem Carbon Sdn Bhd yang disempurna Ketua Zon JPBM Zon 5 PgKB II Wan Kamarudin Wan Ahmad.

Hadir sama Ketua BBP Bintulu Timbalan Penguasa Bomba I Christus Buson, Ketua BBP Tatau Pegawai Bomba Tinggi (PBT) Jankey Jikat, Ketua BBP Samalaju

Penolong Penguasa Bomba Hashim Norshidi, Ketua Unit Bahagian Keselamata­n

Kebakaran (BKK), Ketua Unit Pegawai Penyiasat Kebakaran (FIO), pegawaipeg­awai kanan zon, penyelia serta anggota dari ketiga-tiga balai bomba terbabit.

 ??  ?? KETAT: Anggota polis, tentera dan RELA memeriksa dokumen perjalanan pemandu kereta dan lori pada sekatan jalan raya di Kilometer 18, Jalan Tatau-Sibu membabitka­n sempadan bahagian Sibu dan Bintulu.
KETAT: Anggota polis, tentera dan RELA memeriksa dokumen perjalanan pemandu kereta dan lori pada sekatan jalan raya di Kilometer 18, Jalan Tatau-Sibu membabitka­n sempadan bahagian Sibu dan Bintulu.
 ??  ?? SAH: Wan Kamarudin (dua kiri) menyerahka­n Sijil Perakuan Bomba kepada wakil syarikat Elkem Carbon sambil disaksikan Hashim (kiri) serta pegawai-pegawai kanan bomba yang lain.
SAH: Wan Kamarudin (dua kiri) menyerahka­n Sijil Perakuan Bomba kepada wakil syarikat Elkem Carbon sambil disaksikan Hashim (kiri) serta pegawai-pegawai kanan bomba yang lain.
 ??  ?? BANTU: Haliza (kiri) menyampaik­an sumbangan berupa tuala wanita kepada golongan wanita yang juga penduduk kampung di Kuala Tatau.
BANTU: Haliza (kiri) menyampaik­an sumbangan berupa tuala wanita kepada golongan wanita yang juga penduduk kampung di Kuala Tatau.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia