Utusan Borneo (Sarawak)

NSJA sedia insentif untuk anak ahli cemerlang

-

MIRI: Persatuan Wartawan Utara Sarawak (NSJA) bakal memberikan insentif kepada anak-anak ahli yang berjaya mencapai keputusan cemerlang dalam akademik dan kokurikulu­m pada tahun lepas.

Presidenny­a Andy Jong berkata, tahun ini merupakan edisi kelima persatuan ini memberikan insentif tersebut kepada anak-anak ahlinya.

“Insentif ini diberi bertujuan sebagai dorongan kepada mereka untuk terus belajar bersungguh-sungguh dan memperoleh keputusan cemerlang dalam setiap peperiksaa­n,” katanya dalam satu kenyataan media di sini, semalam.

Andy berkata, tarikh tutup menghantar salinan keputusan peperiksaa­n anak-anak ahli kepada NSJA adalah pada 7 Mei depan.

Salinan keputusan tersebut boleh dihantar kepada Naib

Presiden Rosemaria Buma dengan menghubung­i 0168718793 atau Setiausaha Michelle Choo di talian 0168919280 pada atau sebelum tarikh tutup tersebut.

Terdahulu, Menteri Muda Pelanconga­n, Kesenian dan Kebudayaan Datuk Sebastian Ting menyerahka­n sumbangan kepada NSJA sebagai tanda sokongan beliau untuk meneruskan pemberian insentif kepada anak-anak ahli NSJA.

 ??  ?? TERIMA KASIH: Sebastian (tengah) menyampaik­an sumbangan kepada NSJA yang diserahkan kepada Andy untuk digunakan sebagai insentif pendidikan kepada anak-anak ahli persatuan tersebut.
TERIMA KASIH: Sebastian (tengah) menyampaik­an sumbangan kepada NSJA yang diserahkan kepada Andy untuk digunakan sebagai insentif pendidikan kepada anak-anak ahli persatuan tersebut.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia