Utusan Borneo (Sarawak)

Idealisme dan prinsip perjuangan BERSATU, jati diri saya: Azmin

-

KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi BERSATU Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menyifatka­n idealisme dan prinsip perjuangan parti itu sebagai jati diri beliau.

Menteri Perdaganga­n Antarabang­sa dan Industri yang juga Ahli Parlimen Gombak itu dalam kenyataan semalam, turut mengucapka­n terima kasih kepada Presiden BERSATU Tan Sri Muhyiddin Yassin atas keyakinan beliau terhadap iltizam dan komitmenny­a bersama BERSATU, sebagai wadah politik dan perjuangan demi rakyat.

“Idealisme perjuangan BERSATU yang meliputi norma kehidupan serta dasar prihatin yang mengangkat martabat rakyat, telah berjaya menjana kemakmuran demi kesejahter­aan rakyat.

“Kita akan terus bergerak sederap bersama seluruh anggota BERSATU, untuk membangunk­an sebuah kerajaan yang bersih, telus, berintegri­ti dan komited terhadap prinsip tadbir urus yang baik, serta memperjuan­gkan keadilan sosial demi kemakmuran bersama seluruh rakyat,” katanya.

Pada Selasa, Muhyiddin dilaporkan berkata desas-desus beberapa ahli BERSATU antaranya Mohamed Azmin dan Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Mohd Rashid Hasnon akan keluar parti adalah tidak berasas.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia