Utusan Borneo (Sarawak)

Lapan anak syarikat jayakan Karnival REGAS 2022 sehingga hari ini

-

KUCHING: Sebanyak lapan anak syarikat di bawah Kumpulan Syarikat REGAS menyertai Karnival REGAS 2022 bermula semalam dan hari ini dari jam 10 pagi sehingga 4 petang di Jalan Tun Jugah.

Pada karnival itu, pihak penganjur menampilka­n kereta jenama terbaik yang menjadi idaman seperti BMW, MINI, Perodua, KIA, Isuzu, Mazda, Proton dan RhinePro untuk dimiliki.

Kesemua kenderaan yang masih berada di dalam stok milik pihaknya akan dijual dengan pengecuali­an cukai jualan dan perkhidmat­an (SST) sebelum 30 Jun ini.

Rakan jemputan yang turut menyertai karnival berkenaan termasuk Public Bank Berhad, Hong Leong Bank Berhad termasuk, Berjaya Sompo Insurance, Affin Bank Berhad, RHB Bank Berhad, Bank Rakyat Berhad, Y.S.H. Motor dan MyTukar.

Trak dan gerai makanan kegemaran ramai seperti Swee Kang, Tukang Masak Sushi, Burger Deen oleh Piosa, Kartel Makanan Kuching, Minuman Pyorr, Taco Mexico, Ayam Goreng Anie, Nasi Lemak, Yong Tauhu, Coconut Shake dan Oden turut menyertai karnival tersebut.

Karnival Regas dianjurkan untuk meraikan pencapaian dan memberi penghargaa­n kepada pelanggan atas sokongan berterusan mereka.

Selain, menjalinka­n hubungan rapat dengan para pelanggan dengan prospek bagi mendapatka­n kenderaan idaman masing-masing.

Acara tersebut diadakan untuk berkumpul bersama keluarga dengan pilihan makanan dan minuman, muzik, aktiviti dan aktiviti 4x4 untuk disertai, selain menonton persembaha­n Bumblebee dan Megatron.

Sepanjang penganjura­n karnival, pelanggan juga boleh membuat tempahan untuk melayakkan diri untuk mendapat hadiah cabutan bertuah.

Selain itu, bermula 18 Jun hingga 31 Disember 2022, pelanggan yang berjaya mendaftark­an kenderaan mereka layak menyertai cabutan bertuah istimewa dan banyak hadiah-hadiah menarik untuk dimenangi.

Dalam tempoh itu juga, mana-mana pelanggan REGAS yang berjaya mendaftar dan menyelesai­kan keseluruha­n proses pembelian layak mendapat satu peluang di Cabutan Besar Karnival Regas bernilai RM10,000.

Cabutan Bertuah Besar akan dibuat secara tentatif pada 1 Januari 2023 menerusi FB Live.

Pelanggan yang membuat tempahan ‘on-the-spot’ semasa karnival akan berpeluang untuk Cabutan Hadiah Tempahan.

Hadiah pertama berupa Samsung 4K UHD Smart TV, diikuti hadiah tempat kedua iaitu Dyson V8 Slim Fluffy, mesin basuh Haier (9KG) untuk hadiah tempat ketiga dan 10 hadiah sagu hati periuk nasi Electrolux 1.8L.

Pasukan Jualan Isuzu turut menyediaka­n aktiviti pandu uji ‘4X4 Experience Ride/ 4X4 Challenge’ D-Max XTerrain serba baharu di ‘4X4 LAND of Experience.’

Land of Experience 4x4 itu terdiri daripada lima peringkat iaitu cabaran jalan kerikil, cabaran mendaki 45 darjah ‘Sandy Road U-Turn,’ cabaran jalan tidak rata dan cabaran muka bumi berair.

Isuzu D-Max X-Terrain yang dipertingk­atkan juga akan menampilka­n ciri-ciri tambahan dan didatangka­n dalam dua warna iaitu Silky Pearl White dan Onyx Black!.

Sila layari Facebook di REGAS Group untuk mengikuti aktiviti dan maklumat terkini mengenai karnival tersebut.

 ?? ?? JOM DATANG: Karnival REGAS 2022 yang turut menyediaka­n khidmat jualan trak makanan.
JOM DATANG: Karnival REGAS 2022 yang turut menyediaka­n khidmat jualan trak makanan.
 ?? ?? LASAK: Kenderaan D-Max X-Terrain yang tersedia untuk dipandu uji di Land of Experience 4x4.
LASAK: Kenderaan D-Max X-Terrain yang tersedia untuk dipandu uji di Land of Experience 4x4.
 ?? ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia