Llibres i cervesa per Sant Jordi
LA FESTA DEL LLIBRE DEL CLUB TR3SC ES CELEBRA EL 19 D’ABRIL A L’ANTIGA FÀBRICA ESTRELLA DAMM
Si voleu avançar una mica la diada de Sant Jordi, el dimecres 19 d’abril, podeu apropar-vos a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm i gaudir de la cinquena edició de la Festa del Llibre, organitzada pel club de cultura TR3SC.
Nou llibres
S’ha programat una sèrie d’entrevistes i converses amb autors com Lluís Gavaldà, el cantant d’Els Pets, que presenta Lletres (Bridge), i Màrius Serra, que us ajudarà a optimitzar el temps amb el seu llibre D’on trec el temps (Empúries). També hi participen Maria del Mar Bonet, Sílvia Soler i Rafel Nadal, que descobrirà alguns detalls de La senyora Stendhal (Columna), una novel·la publicada al gener i que ja ha venut més de 30.000 exemplars.
Tampoc hi faltaran Marc Pastor amb Farishta (Ara Llibres), Care Santos amb Mitja
vida (Columna) i Jenn Díaz, que parlarà de Vida familiar (Proa), que li ha valgut el pre- mi Mercè Rodoreda de contes 2016. Tanca el programa, Roger Mas amb El dolor de la
bellesa (Empúries). A banda de conversar amb els escriptors, els podreu demanar que us signin els llibres.
El punt gastronòmic
Per rubricar la festa, hi haurà cervesa maridada amb diversos platets, com patates braves i mandonguilles amb compota de tomàquet (inclòs en el preu de l’entrada).
FESTA DEL LLIBRE
ANTIGA FÀBRICA ESTRELLA DAMM. ROSSELLÓ, 515. BARCELONA. 19 D’ABRIL, A PARTIR DE LES 19H. PREU: 13€.
Barcelona.cat/santjordi