The Washington Post

CORRECTION­S

-

An Oct. 24 Travel article about English historic homes incorrectl­y stated that Vita Sackville-west lived at Knole with Virginia Woolf in the 1920s. Although Woolf visited the property, she did not live there.

A Nov. 27 Metro article about an effort to study racial disparitie­s in college leadership incorrectl­y referred to Psyche Williams-forson as an associate professor at the University of Maryland. She is a full professor.

A Nov. 28 Outlook article about the commercial­ization of Hanukkah incorrectl­y stated that Ethiopian Jews had been carrying Hanukkah traditions for centuries. Ethiopian Jews began observing Hanukkah in the 1970s, after they started migrating to Israel, though they did read a version of the Books of Maccabees, other versions of which tell the holiday’s story.

Newspapers in English

Newspapers from United States