The Washington Post

CORRECTION­S

-

A July 27 A-section article about the origins of the coronaviru­s pandemic incorrectl­y quoted scientist Kristian Andersen, who said “plausible,” not “possible,” when discussing his conclusion that the virus began its spread at a market in China. The quote should have read: “It’s not a formal proof, again, but it is so strong in my opinion that any other version, a lab leak for example, would have to be able to explain all this evidence,” he said. “It’s just not plausible.”

A July 26 Metro article about the District’s monkeypox vaccinatio­n policy incorrectl­y reported that there were nearly 1,700 monkeypox cases reported globally as of July 22. There were nearly 17,000 cases.

Newspapers in English

Newspapers from United States