Amordad Weekly Newspaper

نــگـاه مـــردم

امرداد چشمبهراه ديدگاهها، انتقادها و پيشنهادهاي شما خوانندگان گرامي است. نامههاي خود را ميتوانيد به صندوق پستي تهران 15855/144 بفرســتيد و يا همراه با نام خود بر روي پيامگير 88325329 بگذاريد. همچنين ميتوانيد به شــماره 1000008832­5331 پيامك بزنيد و يا به ش

- (شناسه: )36433

درود خدا بر شما نیكاندیشان باخرد كه به عظمت ایران مياندیشید سرزمین مقدسي كه آن را دروغ و فســاد و بيعدالتي و ظلم نشــاید و نباید. ســرزمیني كه بنیانش را ابرمردان بزرگ تاریخ بشــریت كه همواره مورد ســتایش بزرگان ادیــان الهي بوده و هستند نهادند فاتح قلوب بشریت بودند.

نظر به شناسه 36383 (كمي خون سردتر) آن قدر فشــار اقتصادي و نبود كار و كاسبي روي زندگي مردم اثر منفي گذاشــته، كه نه تنها عصبي و پرخاشگر شدهاند، شوربختانه هر روز از سرطان، سكته و ایست قلبي زیاد ميشنوي؟ هازمان ما بیمار است بیمار. با سپاس زهرا چنگیزي مقدم

با درود بيپایان، نشــریه امرداد چون داراي نوشــتهها و تصاویر با ارزشــي هست دلمان نميآید كه پــس از خواندن آن را دور بریزیم و از سویی دیگر نميدانیم چگونه و كجا تحویل دهیم كه قدر آن را بدانند. پیشــنهاد شــما را ميخواهیم، راهنمایي كنید. در پناه یزدان باشید. اهورا از گیالن امرداد: با درود و سپاس از مهرتان. میتوانید به دوســتان و آشــنایان خود بســپارید تا «امرداد» بیشتر خوانده شود.

بادرود به همه امرداديها و زادروز بزرگمرد ایران حكیم سخن فردوسي كه زبان مادري ما را زنده نگه داشــت را بــه همه ایرانیان وطندوست خجسته باد. سخن هرچه گویم همه گفتهاند بر باغ دانش همه رفتهاند.

با درود بســیار ، با توجه به شناسه 36353 هنــوز در برخي از شــهرها و روســتاهاي مازندران پیشوند (پتي) با كسره پ به معناي دروغ به كار ميرود. با درود. در نوشــتار شــماره 36252 براي غربیــان واژهی خاورزمینیا­ن به كار رفته كه نادرست است و درســت آن باخترزمینی­ان است. دوست شما داریوش وحیدشاهي امرداد: با درود و سپاس از خردهگیری شما

با درود. چندی است كه امرداد از سرهنویسی به دور شــده و از این بابت ناراضی هستیم. چون عــدهای از مردم امــرداد را به خاطر سرهنویســی میخرند و میخوانند. ویژگی امرداد سرهنویســی اســت. بهتر است باز سرهنویسی را پیش بگیرید. شاهعلی امرداد: با درود و سپاس، خواست شما را به روی چشم میگذاریم.

با درود بر تمامي راستيجویان. شاد شدیم از شنیدن ساخت فیلم كوروش بزرگ. پس از سالها چشــم در راه ماندن براي همراه شدن چند راه وجود دارد. سپاس از شما رضا مهدیخاني

درود خسته نباشــید هفتهنامه خوبی دارید. فقط اگر میشود آموزش الفبای اوستایی را در هفتهنامه بگذارید. خیلی دوست دارم یاد بگیرم. امرداد: پیشــنهاد شــما را به گروه اندیشه میرسانیم.

امرداد شــماره 362 اردیبهشت 96 : شورا، مسلمان و غیرمســلما­ن ندارد، فرمان قانون برابریست. پس به این اندیشــه ميرســیم كه گرچه پیروان اندیشهاي بیشــینه باشند، دیگران هم باید جایي در این ســروري و كشورداري داشته باشند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran