Iran Newspaper

اعتراف سپرده گذاران به قتل رئیس بانک ورشکسته

-

گروه حوادث / دادستان عمومی و انقالب مرکز استان البرز از دستگیری دو نفر از عامالن قتل رئیس یکی از شعبههای مؤسسه مالی، اعتباری آرمان در کرج خبرداد.

وی با تشریح جزئیات این واقعه گفت: در پی ورشکستگی این مؤسسه، دو نفر از مشتریان مؤسسه که دراین بانک دارای سپرده بودند شبانه به منزل رئیس شعبه مراجعه کردند و خواستار دریافت پولهایشان شدند.آنها پس از درگیری با رئیس شعبه وبه خاطر جلوگیری از سرو صدا دست و پایش را بستند و به دهانش هم چسب زدند و فرار کردند که در نهایت مرد نگون بخت به دلیل خفگی فوت کرد.شاکرمی افزود: با تالش دستگاه قضایی و مأموران انتظامی سرانجام عامالن قتل دستگیر شدند و پس از اعتراف، با قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند.

09ماهزندان­مجازاتضربو­شتمبازرسدا­مپزشکی

گروه حوادث/ ضارب بازرس دامپزشکی استان البرز پس از محاکمه، با حکم قضات دادگاه به هفت ونیم سال زندان، پرداخت دیه و 111 ضربه شالق محکوم شد.در این واقعه که چندماه پیش اتفاق افتاد، یکی از کارکنان متخلف واحد عرضهکننده گوشت، ضمن فحاشی و توهین به مأموران دولتی اقدام به ضرب و جرح بازرس دامپزشکی هنگام انجام وظیفه کرد که وی در اثر این حمله مجروح و به بیمارستان منتقل شد. پس ازطرح شکایت و پیگیریهای واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان، متهم دستگیر و پس از محاکمه به زندان، پرداخت دیه و شالق محکوم شد.

کالهبرداری­ازمردمدرصن­دوققرضالحس­نهقالبی

گروه حوادث /رئیس پلیس آگاهی آذربایجانش­رقی، ازدستگیری کالهبرداری خبرداد که با سوء استفاده از عنوان مؤسسه قرضالحسنه و با شگرد پرداخت وام کم بهره، شهروندان تبریزی را سرکیسه کرده بود.

سرهنگ «صابر عباسزاده» گفت: چندی قبل درپی دریافت چندین شکایت در جریان کالهبرداری­های میلیونی از مردم قرار گرفتیم. پس از تحقیقات پی بردیم فردی در یک مغازه، دفتر مؤسسه قرضالحسنه راهاندازی کرده و ازمردم کالهبرداری کرده است. بنابراین مأموران وارد دفترمورد نظرشده وهمزمان با دستگیری متهم و در بازرسی از محل کار و خانهاش حدود 750 فقره چک اشخاص مختلف راکشف کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم در اقدام مجرمانه دیگری چندین واحد مسکونی را به مردم فروخته ولی از انتقال اسناد مربوطه خودداری کرده بود. ضمن اینکه وی پس از دریافت وام برای امالک مورد نظر از پرداخت اقساط خودداری کرده بود و به همین خاطر بانک مربوطه ملک را با صدور اجرائیه به مزایده گذاشته بود. متهم طی 7 ماه فعالیت مجرمانهاش از 64 نفر کالهبرداری کرده است که هم اکنون در زندان به سر میبرد.

تصادفسحرگا­هیآزادراهک­رج- قزوینبا2کش­ته

گروه حوادث/ بهدنبال تصادف دوخودرو در آزادراه کرج- قزوین 2 نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند. این حادثه ساعت 4:35 بامداد دیروز بین کامیون و کامیونت درخط جنوبی آزادراه کرج- قزوین در محدوده شهرستان ساوجبالغ رخ داد.به دنبال اعالم این حادثه، امدادگران هالل احمربه محل اعزام شده ومصدومان را به مراکز درمانی استان البرز انتقال دادند.

دام میلیونی زن رمال برای درماندگان

گروه حوادث/ مأموران پلیس شهرستان شاهین شهرموفق به دستگیری زن رمال شدند که با فریب مردم، میلیونها تومان به جیب زده بود. سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده پلیس شاهین شهر گفت: در پی اطالع مأموران از فعالیتهای گسترده یک زن فالگیرکه مدعی بود قادر به حل مشکالت مردم از طریق رمالی و شکستن طلسم زندگی افراد مختلف است بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت تا اینکه روشن شد این زن رمال با ادعای حل مشکالتی مانند بیکاری، ازدواج، طالق، افزایش مهر و محبت زن و شوهر، از زنان و دختران کالهبرداری میکند. بنابراین تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی با دریافت دستور قضایی به محل کار این زن رفتند و در بازرسیها تعداد زیادی کتاب مخصوص رمالی و ابزار و ادوات رمالی کشف کردند. این فرد کالهبردار به بهانه داشتن کارگاه خیاطی اقدام به تهیه یک دستگاه کارتخوان بانکی کرده بود و در هر بار ویزیت افراد بین یک تا یک میلیون و 00۵ هزار ریال از هرنفر دریافت میکرد. او ماهانه میلیونها تومان به جیب میزد که درحال حاضر تحت بازجوییهای فنی پلیس قرار دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran