Iran Newspaper

خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شأن وزارت کشور هستم

معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم معارفه:

-

معــاون سیاســی وزیــر کشــور گفــت: بنده خواهان تعامل با ســایر قوا بویژه نماینــدگا­ن ملت در مجلس شــورای اســالمی و ســایر مراکز تصمیــم گیر و تصمیم ســاز با حفظ شأن و استقالل وزارت کشور هستم.

بــه گــزارش پایــگاه اطالعرســا­نی وزارت کشور، اســماعیل جبارزاده روز گذشــته در مراســم تکریــم و معارفــه معاونــان ســابق و جدیــد سیاســی وزارت کشــور بــا تشــکر از رحمانــی فضلــی وزیــر کشــور بــه دلیــل حســن اعتمــادش به وی در ســپردن تصدی حــوزه سیاســی وزارت کشــور، افــزود: رعایت اخالق و سلسله مراتب اداری و تشــکیالتی در انجــام مأموریتهای محولــه را ســرلوحه امور قــرار خواهم داد. وی گفــت: شایســته اســت تمــام تــالش خود را بــرای خدمت به مردم و جلــب رضایــت آنهــا بــه کار گیریــم تــا بتوانیم مــردم را نســبت بــه نظام امیــدوار و خوشــبینی آنــان را ارتقــا دهیــم. معــاون سیاســی وزیــر کشــور تأکیــد کــرد: وزارت کشــور دســتگاهی اســت که اگر درســت فعالیــت کند در همه بخشها میتواند بســیار اثرگذار باشــد و یــک اســتاندار قــوی و فعــال موجب ارتقای شاخصهای پیشرفت در استان خواهد بود.

در این مراسم علی اصغر احمدی معــاون سیاســی ســابق وزیر کشــور با آرزوی توفیــق بــرای معــاون جدیــد سیاســی گفت: آقای جبــارزاده دارای ســوابق انقالبــی در ســالهای دفــاع مقــدس و از شــخصیتهای علمی و

دولت از هیچ اقدامی که فضای آزادی مردم را محدود کند حمایت نخواهد کرد. نباید استقالل کشور را فــدای آزادی و آزادی را فدای اســتقالل کنیم، از این رو، دولت از حقوق واقعی مردم در دسترســی به فضای مجازی دفاع خواهد کرد در زمینــه حضور زنان در ورزشــگاهه­ا اقداماتی صورت گرفتــه و چون موانع هنجاری و شــرعی دارد، احتیاج به صبر و حوصله بیشتر است رشد اقتصادی در بهار امسال بدون محاسبه نفت مثبت 7 درصد است . رشد سرمایهگذار­ی در بهار امسال نیز رشد 7/1 درصدی داشته است

دانشــگاهی اســت و بایــد ایشــان را در انجــام مســئولیت جدیــد یــاری کــرد. وی بــا تأکیــد بــر اینکــه وزارت کشــور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشــور اســت، افزود: یکی از افتخارات زریــن وزارت کشــور در دولت یازدهم برگــزاری چنــد انتخابات بســیار مهم بود و بــا هدایت رهبر معظم انقالب، مشــارکت جــدی مــردم و رعایــت مر قانــون بــرگ زرین دیگری بــر کارنامه پــر افتخــار وزارت کشــور افزوده شــد. احمــدی با اشــاره بــه لــزوم تعامل با ســایر قــوا بــا حفــظ اســتقالل وزارت کشــور گفت: تقویت اداره کل سیاسی، پیگیــری انتخابــات الکترونیــ­ک و تــالش بــرای پیگیری تصویــب قانون جامــع انتخابــات از اهــم امــوری اســت کــه میتوانــد بــه موفقیتهای بعــدی حــوزه سیاســی کمــک کنــد. معــاون سیاســی ســابق وزارت کشــور گفــت: در انتخابــات گذشــته حتــی یــک رأی در هیــچ شــعبهای باطــل نشــد و همکارانــم در ســتاد انتخابات کشــور بدون کوچکتریــن جانبداری، مســئولیته­ای قانونی خــود را دنبال کردند و انتخابات با سالمت، امنیت، مشــارکت و رعایــت مــر قانــون و حق الناس برگزار شد.

علــی اصغــر احمــدی اخیــراً در پــی بروز برخی مشــکالت شــخصی از معاونت سیاسی وزارت کشور استعفا داد و رحمانــی فضلــی نیز اســماعیل جبــارزاده از چهرههــای اصالحطلب و اســتاندار آذربایجــا­ن شــرقی را جایگزین وی کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran