Iran Newspaper

عاملشهادتم­أمورپلیس در یکقدمی دار

-

گروه حوادث / با صدور اجازه اجرای حکم قصاص از طرف رئیس قوه قضائیه، عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی استان «گلستان» بزودی اعالم میشود.این محکوم به مرگ، مهر پارسال یک مأمور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود. این فرد به اتهام زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی مأموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که در جریان تعقیب و گریز، ۵ مأمور نیروی انتظامی را زخمی کرد که یکی از آنها به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

اعدام خواستگار شکست خورده

گروه حوادث /خواستگار شکست خورده که پس از ناکامی درجلب رضایت خانواده دخترمورد عالقهاش، او را با شلیک گلوله کشته بود، سحرگاه دیروز در اسالم آباد غرب و در حضور مردم به دار مجازات آویخته شد.دراین جنایت که شامگاه 12 اردیبهشت امسال اتفاق افتاد، دخترجوان و مادر 0۴ سالهاش روبهروی بانک رفاه کارگران در مرکز شهر اسالم آبادغرب هدف حمله مسلحانه این جنایتکارقر­ارگرفته بودند که در این ماجرا دخترنگون بخت با اصابت گلوله کشته شد و مادرش که از ناحیه صورت بشدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال ونجات یافت.در جریان تحقیقات مشخص شد قاتل، خواستگار دختر بوده که به علت مخالفتهای دختر و خانوادهاش، تصمیم به کشتن آنها گرفته بود. او پس از محاکمه در دادگاه به قصاص محکوم شده بود که سرانجام حکم مجازاتش درحضورمردم اجرا شد.

قاتل مامورناجا کشته شد

گروه حوادث/ قاتل فراری رئیس دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی یاسوج پس از سه روز فرار در جریان درگیری با مأموران پلیس به هالکت رسید.سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «پس از شهادت سرگرد «عبدالقادر فرزادیان» در جریان عملیات روز شنبه دستگیری یک شرور در روستایی ازتوابع شهرستان گچساران و فرار قاتل و همدستانش، مأموران صبح سهشنبه با شناسایی مخفیگاه متهم فراری در یکی از محالت شهرستان دهدشت، او و همدستانش را محاصره کردند. این شرور -کوروش- و دو همدستش با دیدن مأموران اقدام به تیراندازی کردند که قاتل شهید فرزادیان در این درگیری کشته شد و همدستانش بازداشت شدند.»

نجات پسر ربوده شده پس از06 روز

گروه حوادث / پسرک 8 سالهای از اهالی روستایی در شهرستان «عنبرآباد» 60 شبانه روز در اسارت قاچاقچیان قرار داشت که با تالش مأموران پلیس شهرستان و ریش سفیدان شهرستان «دلگان» از چنگ آدم ربایان نجات یافت. والدین پسرک هشت ساله پس از گمشدن فرزندشان به نیروی انتظامی مراجعه کرده بودند که پس از بررسیهای مقدماتی روشن شد آدم ربایان به خاطر طلب مالی از یک فرد، به اشتباه پسر همسایه او را ربودهاند.فرمانده پلیس شهر عنبرآباد گفت: آدم ربایان در تماس با خانواده پسربچه مبلغ 2 میلیارد ریال برای آزادی این کودک درخواست کرده بودند که پس از 2 ماه فعالیت اطالعاتی توسط رئیس پلیس آگاهی متوجه شدیم این پسر بچه در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در گروگان قاچاقچیان قرار دارد.سرانجام عملیات پلیس با همکاری ریش سفیدان شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان، بامداد دیروز به پایان رسید و توانستیم این پسر بچه را از چنگال قاچاقچیان نجات دهیم که در ستاد فرماندهی شهرستان عنبرآباد به خانوادهاش تحویل داده شد.

پسری که درکوهستان گم شد

گروه حوادث / صدها امدادگر و نیروی مردمی، ازشش روز قبل در جستوجوی پسرک 5 سالهای هستند که در ارتفاعات روستای «گاوچاران» گم شده است. عصر پنجشنبه گذشته خانوادهای ازاهالی روستای «چاه بهمن» بخش جازموریان که برای استفاده از آبگرم روستای گاوچاران به رودبار جنوب-استان کرمان- رفته بودند به پلیس خبر دادند پسرک 5 سالهشان در حوالی آبگرم روستا گم شده است.امدادگران با اطالع از این حادثه جستوجوی گسترده شبانه روزی در ارتفاعات را آغاز کردهاند اما با گذشت پنج روز موفق به یافتن پسربچه نشدهاند. به گفته فرماندار رودبار جنوب، 400 نیروی هالل احمر، بسیج، فرمانداری و مردم سرگرم جستوجو برای یافتن این کودک هستند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran