Iran Newspaper

شوخی مرگبار

-

/مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دو جوان را دستگیرکردن­د که درجریان شوخی، موجب مرگ مرد شوخ طبع شده بودند.

به گزارش خبرنگارجنا­یی «ایران» ساعت ۵ صبح جمعه خبر مرگ مردی 9۶ ساله ازسوی بیمارستانی درغرب تهران به کالنتری 133 شهرزیبا اعالم شد.درهمین حال اعضای خانواده متوفی-منصور- با طرح شکایتی ازدوجوان اظهارکردند وی به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیبهای وارد شده به مهرههای گردنش ازسوی آنها جان باخته است.

کارآگاهان اداره دهم وبازپرس جنایی در جریان تحقیق از اعضای خانواده منصور اطالع پیدا کردند که تا دو ماه پیش، این مرد هر روز صبح در بوستانی واقع در خیابان وفادار جنوبی به ورزش میپرداخت و به واسطه شوخ طبعیاش با افراد زیادی رابطه دوستانه داشت.

او گفته بود روز ۵1 تیر، با دو جوان به نامهای مهیار- ۴2 ساله- و امیرمهدی- 27 ساله- مشغول شوخی کردن بوده که آنها دست و پایش راگرفته و در هنگام تاب دادنش او را به زمین انداختند که همین کار باعث آسیب دیدگی شدید مهرههای گردنش شده است. مرد شوخ طبع پس از این عارضه وانتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت تا اینکه صبح دیروز روی تخت بیمارستان درگذشت.

با طرح شکایت خانواده متوفی از مهیار و امیرمهدی، هر دو در محل سکونتشان دستگیر شدند.آنها در جریان بازجوییهای مقدماتی منکر هرگونه آسیب رساندن به متوفی شدند. اما در ادامه تحقیق با بیان حقیقت عنوان کردند که به قصد شوخی با متوفی، او را تاب دادهاند و به زمین انداختهاند.

جسد مرد میانسال برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت تا پس ازتعیین علت دقیق مرگ درباره متهمان تصمیم گرفته شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran