Iran Newspaper

سالم ايران

-

تأخيــر در پرداخــت حقــوق بازنشســته­هاي کشــوري: مخاطبمحترم­يدرتماسبام­اعنوانکردن­دکهحقوق بازنشستهها­ي کشوري هميشه 27 يا 28 هر ماه پرداخت ميشد. االن چند ماه است با تأخير يک هفتهاي حقوق ما را پرداخت ميکنند. ما همه مشکل داريم، هزار جور گرفتاري داريم. اين براي ما خيلي رنجآور اســت. خيلي ممنون ميشوم اگر اطالعرساني کنيد.

بازســازي خطــوط خطکشــي خيابانهــا: مخاطب محترمي گفتند از شوراي شهر تقاضا داريم شهرداري تهران را ملزم کند نسبت به مرمت و بازسازي خطوط خطکشــي خيابانها و تقاطعها در شهر تهران اقدام نمايــد، چون با از بين رفتن خطوط توقف در ســر تقاطعهــا عمالً دوربينهاي راهنمايي و رانندگي به اشتباه خودروهاي مردم را که به دليل محو شدن خطوط وارد حريم تقاطع شدهاند جريمه ميکند و اين اجحاف در حق و حقوق مردم و شهروندي است. لطفاً اطالعرساني کنيد چون اين موضوع عمومي است.

مشکالتناحي­ه3منطقه81:آقايدليرين­يزچنيناظها­رکردندکهاز­محلهاي

در ناحيه 3 شهرداري منطقه 18 شهر تهران تماس ميگيرم. متأسفانه به اين محله رسيدگي نميشود. چه از نظر خدماتي و چه از نظر ايجاد مزاحمتهاي فروشــنده ســيار کــه از ســاعت 6 عصــر آســايش مــا را بــه هــم زدهانــد. انبــوه وانتبارهاي ميوهفروش و غيره در اين محله هســتند که تمام فضاي خيابان و حتي پيادهرو را اشــغال کردهاند. حتي مغازهدارها هم بيشــتر وسايل خود را در پيــادهرو و در کنــار خيابان ميگذارند که امکان عبور و مــرور مردم و عابرين پيادهرو را مختل کردهاند و هر روز باعث درگيري مردم با هم ميشوند. اگر يک مسئول يک روز بعداز ظهر به اين منطقه بيايد و آنجا را از نزديک مشاهده کند، ميبيند که اين محله مثل منطقه جنگي شده است. امنيت و آسايش نداريم. انواع و اقسام مزاحمتها مثل ميوهفروش، پالستيکفرو­ش، مکانيک و غيره در اين منطقه هست. لطفاً رسيدگي کنيد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran