Iran Newspaper

توسعه موشکی چند برابر شده است

-

فرمانده نیروی هوا فضای ســپاه پاسداران با بیان اینکه امروز در حوزه موشکیکامالًخودکفاهستی­م،گفت: توســعه موشــکی بعــد از انتقــادات نامشــروع مقامــات امریکایــی چند برابر شده و سرعت گرفته است.

بــه گــزارش ســپاه نیــوز، ســردار حاجــیزاده در مراســمی کــه در شــرکت فرودگاههــ­ا و ناوبــری کشــور بــه مناســبت هفتــه دفــاع مقــدس برگــزار شــد، با بیان اینکــه طرحهای جدید موشــکی نیــز طرحهای بومی و داخلی اســت و نه کپــی اظهار کرد: مــواد و قطعــات موشــکهای مــا از خــارج نمیآید و داخلی اســت و هر طرحی را که نیروهــای ما اراده کنند، انجام میدهند. وی افــزود: در حوزه پدافنــدی نیــز خودکفــا شــدهایم و رادارها و ســامانهها­ی زمین به هوای ما کامالً بومی است.

فرمانــده هوافضای ســپاه با بیان اینکــه امــروزه هواپیماهــ­ای بــدون سرنشین ما در تراز جهانی قرار دارد، گفــت: در بمبهــای هوشــمند و در فناوریهاین­یروهایدریا­ییوزمینی نیــز پیشــرفتها­ی خوبــی حاصــل شــده است. وی افزود: ما بارها اعالم کردهایــم کــه در جاهایــی کــه دولت و وزارتخانهه­ــا مشــکل دارنــد آماده ورود هســتیم. حاجی زاده ادامه داد: امروز آنچه ما را تهدید میکند جنگ نیســت، چــرا کــه هــم تــوان دفاعی خوبــی داریــم و هم اوضاع دشــمن را رصــد میکنیــم چنــد روز پیــش شــنیدیم ناو هواپیمابــ­ر امریکایی به پهپاد ما هشدار میدهد و ما دیدم که پهپادی در آسمان نداریم این نشان از آن دارد که دشــمن واقعاً ترســیده و توهم او را فرا گرفته اســت. به گفته وی، آنچه که امروز برای کشــور خطر محســوب میشــود تفرقــه و بیکاری تحــت تأثیر عملیات روانی دشــمن اســت؛ اســتفاده نکــردن از نیروهای انقالبی و استفاده از نیروهای غربی و نیزبیتوجهی به بیانات رهبری برای مــا خطــر دارد و هیــچ کــدام از اینها بیرونینیست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran