Iran Newspaper

جنگصدرنشین­انلیگ برندهاي نداشت

در روزي كه تراكتور و پیکان پیروز شدند

-

پنجشــنبه گذشته در جریان سه بازي از هفته هشتم لیگبرتر فوتبالکشــ­ور دیــدار مهــم پارسجنوبي جــم با «پدیــده» در ورزشگاه تختي جم ۱-۱ مساوي تمام شد تا صدر جدول تکان نخــورد و تیم خراســاني همچنــان با 3 امتیاز عقــب افتادگي نسبت به تیم مهدي تارتار در جاي دوم جدول آرام گیرد.

در این مســابقه ابتــدا مرتضي منصــوري بازیکن پدیده در دقیقه 35 به اشــتباه دروازه خودي را گشــود ولي محمد قاضــي پرتجربــه که یــك بــار دیگر فصــل پرثمــري را طي ميکنــد و بــا 5 گل زده در صدر جدول گلزنان قــرار دارد، در دقیقــه ۱6 با یك شــوت پاي چــپ از راه دور دروازه حریف را فرو ریخت و مانع شکست تیم تحت هدایت رضا مهاجري شــد کــه بهواقع نیز مثــل پارسجنوبــ­ي از پدیدههاي فصل جاري بوده اســت. این نتیجه بيشکســتي پــارس جنوبي را اســتمرار بخشید و یاران محســن فروزان حاال در 8 مسابقه خود 5 برد و 3 تســاوي را به ثبت رســاندهان­د و از نظر تعداد گلهاي زده و خورده کامالً با پدیده یکسان هستند. پنجشنبه دربي فوتبال تبریز هم برگزار شد که تیم یحیي گل محمدي (تراکتورساز­ي) آن را با نتیجه ۱-۲ از گسترش فوالد در زمین حریــف (ورزشــگاه بنیان دیزل) بــرد. در دیــداري که فرجام آن خلــع لــوکا بوناچیچ کــروات از هدایت گسترشــيها بود. امیر نصرآزاداني و مهدي کیاني در دقایق 48 و 73 به سود قرمزهــاي تراکتــور و میالد فخرالدیني 89 به نفع گســترش گلزني کردند. تراکتور که فصل پر نوســاني را سپري ميکند، در پي این پیروزي در کمرکش جدول (رتبه هشــتم) مستقر شد و آبيهاي تبریزي هم در قعر جدول ماندند.

دیگر مسابقه روز پنجشنبه لیگ را نیز پیکان بانتیجه ۰-۲ از سیاهجامگان در مشهد برد تا تیم تهراني که شروع بدي در ایــن فصل داشــت با این برد تا رده چهــارم جدول باال بیاید و فقط به ســبب تفاضل گل ضعیفتر نســبت به پرســپولیس از ایســتادن در رده ســوم بازبمانــد. در پي این مســابقه مجید جاللي ســرمربي پیکان گفت امیدوار است بازیکنان خارجي جدید این تیم با جا افتادن هرچه بیشتر در ترکیب پیکان این تیم را به پیروزيهاي بیشتر برسانند و اکبر میثاقیان سرمربي ســیاهجامگ­ان گفت گلهاي ندارد زیرا شاگردانش هرچه توان دارند، ارائه کردهاند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran