Iran Newspaper

فرمانخیالی­آدمکشی

-

گروه حوادث- معصومه مرادپور/ کفاش جوان که به اتهام قتل دستگیرشده است دربازجویی گفت: «میخواستم مستأجرمان را از مغازه بیرون کنم که با هم درگیر شدیم. من فکر میکردم او آدم بدی است و کسی هم در ذهنم دائم به من دستور میداد که برو او را بکش. به همین خاطر چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را کشتم...»

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دراین جنایت که چند روزقبل در مغازه لباس فروشی واقع در کرج رخ داد مرد بیمار، مستأجر 40 ساله پدرش را به قتل رساند. فریدون 42 ساله، پس ازدستگیری به کارآگاهان جنایی استان البرز گفت: رستم مغازه پدرم را اجاره کرده بود و در آنجا لباسشویی هم میکرد. روز حادثه یک نیروی درونی به من دستور می داد که او را بکشم. به همین خاطر ازخواب که بیدار شدم به آشپزخانه رفتم وچاقوی بزرگی را برداشتم. بعد هم به طرف مغازه رستم رفتم و پس از درگیری با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم و از ترس پا به فرار گذاشتم.

متهم درگفتوگو با خبرنگار حوادث «ایران» جزئیات تازهای از روز قتل را تشریح کرد.

چند کالس درس خواندهای؟دیپلمه هستم سابقه کیفری داری؟نه ندارم متأهل هستی؟بله اما چند ماهی است که میخواهم از همسرم جدا شوم. 2 دختر هم داریم. چرا قصد جدایی داری؟علتش را نمیدانم... چرا دست به جنایت زدی؟نمیدانم تحت تأثیر

توهم بودم و کسی در مغزم فرمان میداد که این کار را انجام دهم.

اعتیاد به موادمخدر داری؟نه هرگز. پشیمانی؟نمی دانم.! سرهنگ صفائی، رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز نیزدراین باره به خبرنگار «ایران» گفت: پس ازدستگیری متهم و طی بازجوییها متوجه شدیم او زمان ارتکاب قتل سالمت کامل روانی نداشته است.

به همین خاطربا دستوربازپر­س پرونده، متهم به پزشکی قانونی انتقال یافت. پس ازبررسیهای دقیق کارشناسی مشخص شد او پیشتر هم بـــــــــ­ــه خاطر روان پریشی در بیمارستان بستری بوده است.ضمن اینکه به نظر میرسد با توجه به مدارک واسناد موجود، در زمان وقوع قتل نیز قدرت تشخیص وتفکر نداشته است.به همین خاطر با توجه به شرایط روانیاش به بیمارستان منتقل شده تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

«حسن عالیی ثمرین»، بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج هم گفت: هماکنون در مرحله مقدماتی رسیدگی به این پرونده جنایی هستیم و قرار بازداشت متهم صادر شده است.ضمن اینکه او تحت درمان است تا پس ازبررسیهای نهایی دربارهاش تصمیم گرفته شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran