Iran Newspaper

ناپختگی <ترامپ>

-

کاربــران زیــادی در توئيتــر دربــاره معلوالن نوشــتند. معلوالنــى کــه هيــچ کدام از امکانــات شــهری بــرای رفــت و آمدشــان فراهــم نيســت و محکــوم بــه خانهنشينى هستند. بخشى از این کاربران اما خود، معلوالنــى بودند که از مشکالتشــا­ن مىنوشــتند. از اینکــه حتــى پيادهرویها­ی همســطح هم خيلى کم در ســطح شــهر وجود دارد و امکان ســوار شدن و اســتفاده از وســایل نقليــه عمومــى مثــل متــرو یا اتوبوس را ندارند؛ جمالتى غمانگيز که باعث شــد خيلىها نسبت به آن واکنش نشان دهند.

با خروج امریکا از یونسکو به خاطر سياستهای ضداســرائي­لى، کاربــران توئيتــر حســابى بــه ایــن موضــوع پرداختنــد و البتــه دربــاره ناپختگــى و دیوانگىهای ترامپ نوشتند.

بخصــوص که قرار اســت دربــاره برجــام حرف بزنــد و همــه منتظرنــد تا ببيننــد او چــه کار خواهد کــرد. کاربــران توئيتــر مواضــع مختلفى نســبت به ایــن اتفــاق دارنــد. بعضــى نگراننــد، بعضــى هم مىنویســند که حتى اگر برجام را نقض کند اتفاقى نخواهد افتاد. بههر صورت خيلىها درباره ترامپ و مشــکالتى که برای امریکا و جهان به وجود آورده مىنویســند. احتمال حمله عراق به کردستان هم دیگــر خبــری بــود کــه در توئيتــر دیده شــد. حضور پيشــمرگهه­ا و احتمــال دخالــت ایــران از جملــه موضوعاتى بود که در این باره به آن اشاره مىشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran