Iran Newspaper

ساخت ویدئوهایکو­تاه و جالب در چند ثانیه

- ماهرخ چنگیز

بـــا امکاناتی که اینســـتاگ­رام با هر بار بـــه روزرســـان­ی در اختیار کاربـــران خود میگذارد حاال عـــاوه بر عکس، حجم قابـــل توجهـــی از مطالـــب این شـــبکه اجتماعـــی را فیلمهـــای کوتاه تشـــکیل دادهانـــد. هـــر یـــک از کاربران بـــا توجه به قابلیتهای ارائه شـــده توســـط این سرویس میتوانند در بخش استوری یا قســـمت اصلی این سرویس فیلم خود را از هر موضوعی ساخته و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اما شاید بد نباشد اگر از طرفداران اشتراک فیلم در این شبکه هســـتید کمی خاقیت به خرج دهید و فیلمهـــای ویدئویی متفاوتـــی را در این سرویس قرار دهید.

یکی از راههایی که میتواند به شـــما برای خلق ویدئوهای کوتاه مدت جذاب کمک کند اســـتفاده از اپلیکیشن Clips ‪Video Editor‬ اســـت. همانطـــور کـــه میدانید ویرایش فایلهای ویدئویی کار ســـادهای نیســـت و اگر در این خصوص دانشی نداشته باشید حتماً با مشکات اساسی روبه رو میشوید. اما اپلیکیشن ‪Clips Video Editor‬ آنقـــدر ســـاده طراحی شده که شما میتوانید براحتی کار بـــا آن را یـــاد بگیریـــد و ویدئوهـــا­ی متفاوتـــی هـــم بســـازید. با کمـــک این برنامـــه در کمترین زمـــان میتوانید با ترکیب کـــردن عکـــس و ویدئوهایی که در اختیـــار داریـــد یـــک فایـــل ویدئویی جالب و حرفهای بســـازید. برای شروع هم الزم نیست کار خاصی انجام دهید یـــا سررشـــتها­ی از کار با نـــرم افزارهای ساخت ویدئو داشته باشید.

شـــما میتوانیـــ­د با انتخـــاب عکس یـــا ویدئویی که در بخش گالری گوشـــی خـــود داریـــد و اضافـــه کـــردن آن بـــه اپلیکیشـــ­ن، تغییراتی که میخواهید را با کمـــک ابزارهای ایـــن برنامه روی آن اعمـــال کنید و در نهایـــت روی آن صدا یا موســـیقی مورد عاقه خـــود را اضافه کنید. ایـــن برنامه در دو نســـخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است.

بـــرای داشـــتن امکانات بیشـــتر این اپلیکیشـــ­ن بایـــد 5 دالر خـــرج کنیـــد. امـــا کاربـــران سیســـتم عامـــل اندروید میتوانند برای ساخت فیلمهای کوتاه و حرفهای از اپلیکیشن رایگان Movavi ‪Clips Video Editor‬ کمک بگیرند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran