Iran Newspaper

بازگشایی پرونده قتل یک زن پس از 5 سال

-

گـــروه حوادث/ خانواده زن جوانی که مدتی پس ازطالق، به علت مرموزی تســـلیم مرگ شـــده و پروندهاش مختومه شـــده بود، با اعـــالم نظریه پزشـــکی قانونی، پس از 5 ســـال به دادســـرا احضار شـــدند.به گـــزارش خبرنگار جنایی «ایران»، اواســـط ســـال 91 زن میانســـال­ی با پلیس تماس گرفت و از مـــرگ دخترش «مینا» در حمام خانه خبر داد.

مادر مینا به تیم جنایی گفت: «دخترم مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و با ما زندگی میکرد.امروز به حمام رفته بود که چند دقیقه بعد از من یک لیوان آب خواســـت. 10 دقیقهای گذشته بود که متوجه شـــدم صدای آب قطع شده اما دخترم از حمام بیرون نیامد. وقتی ســـراغش رفتـــم درکمال تعجب دیـــدم روی زمین افتاده و نفس نمیکشـــد. با این حال از کسی شکایت نداریم چون دخترم به مرگ طبیعی جان باخته است. به نظرم فشار طالق و اتفاقاتی که برایش افتاد باعث شد تا جان بسپارد.»

پس ازتحقیقات مقدماتی، جســـد زن جوان با دستور بازپرس به پزشـــکی قانونی انتقال یافـــت. با توجه به اینکه آثـــار کبودی و جراحت روی بدن مینا نبود و از آنجا که خانوادهاش نیز شـــکایتی نداشتند به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب پرونده صادر شـــد. اما پس ازاینکه مشـــخص شـــد زن جوان خفه شـــده است، پرونده باردیگر به جریان افتاد.

باتوجه به حساسیت موضوع به دستور بازپرس جنایی، برادر، مادر و پدر قربانی ماجرا برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شـــدند. برادر مینا در تحقیقات عنـــوان کرد که زمان مرگ خواهرش به یکی از شـــهرهای شمالی کشور رفته و در خانه نبوده است. مادر و پدر مینا نیز اظهارات قبلیشان را تکرار کردند. با این حال تحقیقات بازپـــرس جنایی برای حل معمای جنایت مرموز ادامه دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran