Iran Newspaper

راز مرگ مرموز دو خواهر

-

گروه حـــوادث/ بازپرس جنایی تهران ســـرگرم تحقیق درباره مرگ مرموز دوخواهراسـ­ــت که اجسادشـــا­ن به فاصله چند ماه ازیکدیگر پیدا شده است.

بـــه گزارش خبرنـــگار جنایی «ایـــران»؛ صبح 7 خرداد امســـال، بازپرس کشیک قتل درتماس مسئوالن بیمارستانی درجنوب شهر از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر شد. در بررسیهای مقدماتی مشخص شد پیکر نیمه جان نســـرین، روزقبل توســـط مرد جوانی که خود را نامزد زن جوان معرفی کرده بود به بیمارســـت­ان انتقال یافته بود. وی گفته بود پیکر نســـرین را در فضای ســـبزمحله حکیمیه-شـــرق تهران- پیدا کرده ونامزدش را با خودروی او به بیمارستان منتقل کرده است. این درحالی بود که برخی شواهد نشان داد زن جوان بر اثر مصرف قرص به زندگیاش پایان داده است.

چند روزپس از مرگ نســـرین؛ خواهر او به دادســـرای جنایی تهران رفت و از شـــوهر سابق خواهرش شکایت کرد و مدعی شـــد او در مرگ خواهرش دست دارد.

نرگـــس در این باره بـــه بازپرس منافـــی آذر گفت: «مطمئنـــم خواهرم خودکشی نکرده است و احتمال میدهم شوهرسابق او در این ماجرا دست داشته باشد. خواهرم حدود یکسال قبل طالق گرفته و در این مدت فرزند 9 سالهاش را هم ندیده بود. از طرفی به نظرمی رسد شوهرخواهرم اطالعات زیادی از این ماجرا داشـــته اســـت. اگر او در مرگ خواهرم دســـت نداشـــته، چرا جزئیات کامل مرگ او را میدانســـت­ه است. از طرفی گفته شده خواهرم خودکشـــی کرده اما پزشـــکی قانونی اعالم کـــرده که او مســـمومیت دارویی نداشته و داروهای مواد مخدر در خونش پیدا نشده است.

با شـــکایت دختر جوان، تحقیقات وارد مرحله تازهای شد و شوهر سابق نســـرین برای تحقیقات به شعبه سوم دادســـرای امور جنایی تهران احضار شـــد. در حالی که بررســـیها در این باره ادامه داشـــت، بازپرس کشیک قتل پایتخت ازکشـــف جسد نرگس خبردارشد. شواهد هم نشان داد دختر جوان دست به مرگ خودخواسته زده است.

ازطرف دیگر شـــوهر ســـابق نســـرین دیروزبا حضور در دادسرای جنایی تهران خود را بیگناه دانست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran