Iran Newspaper

تسویه حساب مرگبار پای بساط مواد

پس از سه سال کشف شد

-

گـــروه حـــوادث- معصومـــه مرادپور/ راز جســـد مثله شده و ســـوخته مـــرد جـــوان کرجی پس از ســـه ســـال با اعترافات تکاندهنده دوســـت معتادش فاش شد.

به گزارش خبرنـــگار حوادث «ایران»، معمای این جنایت از تیر 93 و با کشـــف جســـد تکه تکه شـــده این جوان 30 ساله در حاشـــیه شهرســـتان کرج پیـــش روی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت، اما با توجه به اینکه قاتـــل هیچ ردی از خود بر جای نگذاشـــته بود تحقیقات بارها به بنبست رســـید. کارآگاهان پس از انجام بررســـیها­ی کارشناســـ­ی دریافتند فـــردی به نام «ایرج» 34 ســـاله -کـــه از دوســـتان مقتـــول بـــودچند مـــاه پیش از ایـــن جنایت، خودرو او را با ارائه اسناد دستی خریداری کرده بود. این فرد که تنها مظنـــون پرونده بود تحت بازجویـــی قرار گرفـــت و پس از 3 سال با اعتراف به جنایت راز این قتل فجیع را فاش کرد. ایرج پس از دســـتگیری بـــه کارآگاهان گفت: «من و هاشم با هم دوست بودیم و من به او برای خرید مواد بدهکار بودم. شـــب حادثـــه در حالـــی کـــه هنـــوز زمان پرداخت بدهیام نرســـیده بـــود، پس از اینکه مواد مصرف کردیم، هاشم پولش را از من خواست و شروع به فحاشی کرد. هر دو عصبی بودیم و با هم گالویز شدیم اما ناگهان دیدم هاشـــم نفس نمیکشد و روی زمیـــن افتاد. بـــاور نمیکردم مرده باشد. خیلی ترسیده و دست وپایم را گم کرده بودم. نمیدانستم باید چه کار کنم. وقتی دیدم تنهایی نمیتوانم جســـد را از خانه بیرون ببرم تصمیم گرفتم با چاقو تکه تکهاش کنم. ســـپس تکههای جسد را در داخـــل یـــک کوله پشـــتی و چمدان گذاشتم و در نقاط مختلف شهر انداختم اما از ترس اینکه اثر انگشـــتم روی جسد یا کوله و چمدان مانده باشد همهشان را آتش زدم و از محل دور شدم.»

ســـرهنگ جـــواد صفایـــی، رئیـــس پلیس آگاهی اســـتان البرز گفت: «متهم کـــه دارای ســـوابق متعدد کیفری اســـت و پیشتـــر نیـــز در رابطـــه بـــا موادمخدر دستگیر شـــده بود، پس از اعتراف صریح به جنایت و بازسازی صحنه قتل و نشان دادن محلهای رها کردن جســـد، با قرار بازداشت موقت برای بازجویی بیشتر در اختیـــار کارآگاهان جنایـــی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran