Iran Newspaper

احضار قهرمان سابق تکواندو به دادسرا

-

با گذشـــت دو ســـال از مـــرگ عموی هادی ســـاعی در جریان درگیری در باشگاه ســـوارکار­ی، بازپرس جنایی دســـتور احضار قهرمان ســـابق تکوانـــدو ایران و دو کارگر شهرداری را در رابطه با این درگیری صادر کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی ایران، 12 فروردین ســـال 94 بود که عموی 64 ســـاله هادی ســـاعی با شهرداری تماس گرفت و از حجم انبوه زبالههای داخل محدوده سوارکاری که دو هفته بود در باشگاه تلنبار شده بود، شکایت کرد. پس از این تماس 2 کارگر شـــهرداری با خودروی حمل زباله از راه رسیدند و در حالی که مشغول جمعآوری زبالهها شدند با عموی میانســـال قهرمان سابق تکواندو مشاجره کردند. لحظاتـــی بعد یکی از کارگران با چوبی که پشـــت ماشـــین حمل زباله بود برای دعوا وارد شد اما ناگهان مرد میانسال بهدلیل عارضه قلبی جان باخت.

هادی ســـاعی گفـــت: ظهـــر آن روز بـــه همـــراه یکی از همکارانـــ­م قصـــد رفتـــن به ناهـــار را داشـــتیم کـــه یکی از کارگران شـــهرداری با عمویم درگیر شـــد. در همین هنگام او به ســـمت ماشینشـــا­ن رفت و چوبی را از داخل ماشین بیـــرون آورد که من مانع برخورد چوب با عمویم شـــدم و ســـعی کردم این کارگر را از مجموعه خارج کنم که ناگهان دیدم عمویم روی زمین افتاده است. بالفاصله با اورژانس تماس گرفتیم. من در آن لحظه ندیدم کســـی به او ضربه بزند اما در درگیری شاهد بودم که چند بار به سینه عموی من ضربه زده شد درحالی که او 11 سال قبل عمل قلب باز انجام داده بود.

به این ترتیب بازپرس دستور بازداشت دو کارگر 24 و 40 ساله را که به صورت پیمانکاری با معاونت خدمات شهری ناحیه 4 شهرداری منطقه 22 همکاری میکردند، به اتهام قتل عمد صادر کرد. اما با تحقیقات روشن شد علت مرگ مرد 64 ســـاله ایســـت قلبی بوده بنابراین 2 کارگر جوان با سپردن وثیقه آزاد شدند.

حاال با گذشـــت دو ســـال از مرگ عموی هادی ساعی، بتازگـــی بازپرس پرونده دســـتور احضار این ورزشـــکار و دو کارگر شـــهرداری را صادر کرد تا رویارویی بین آنها صورت گیـــرد. از آنجایـــی کـــه در این درگیـــری تکواندوکار ســـابق کشـــورمان با ضربـــات چوب از ســـوی دو کارگر شـــهرداری مجروح شـــده بود و دو کارگر شهرداری نیز در این درگیری آسیب دیده بودند، بازپرس جنایی تصمیم دارد با احضار طرفین درگیری به دادسرا به شکایت هر دو طرف در رابطه با میزان آسیبی که دیدهاند، رسیدگی کند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran