Iran Newspaper

قتل همسر در حمام خانه

-

گروه حوادث/ مرد جوانی که پس از قتل فجیع همسرش در آپارتمان مشترکشـــا­ن به طور ناگهانی ناپدید شده اســـت بهعنوان تنها مظنون پرونده این جنایت تحت تعقیب قرار دارد.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ســـاعت 19 چهارشنبه 17 آبان، گزارش قتل یک زن در طبقه چهارم آپارتمانی در خیابان هالل احمر بـــه مأمـــوران کالنتری 115 رازی اعالم شـــد. با گـــزارش این جنایت به بازپرس کشـــیک قتل مشـــخص شـــد مقتول که زنی 35 ســـاله بود در داخل حمام با ضربات متعدد از پای درآمده است. در ادامه کارآگاهان دریافتند پسر 12 ساله این زن به محض ورود به خانه با جسد مادرش مواجه شده و موضوع را به پلیس خبر داده است.

همچنیـــن بررســـیها نشـــان داد مقتول کارمند شـــرکتی بـــوده اما همســـرش از مدتها پیش به خاطر اعتیاد به مواد مخدر بیکار شـــده و هزینههای خانه بر دوش این زن جوان قرار داشـــته اســـت. از آنجا که مقتول از مدتها قبل با همســـرش اختالف داشته و این مرد نیز پس از جنایت ناپدید شـــده بود، فرضیه قتل از سوی همسر مقتول مطرح شـــد. به این ترتیب بازپرس محسن مدیرروســـ­تا دستور بازداشت این مرد جوان و انتقال جسد برای تعیین علت اصلی مرگ را صادر کرد.

مرد رمال برای زنان نسخه خوشبختی می نوشت

گروه حوادث/ مرد شـــیادی که با همدســـتی یک زن، زنان ســـاده لوح را فریب داده و با دریافت مبالغ میلیونی برایشـــان نســـخه خوشبختی میپیچید دســـتگیر شد.ســـرهنگ مصطفی جوکار، فرمانده انتظامی شهرســـتان اشـــتهارد گفـــت: «بـــا اعـــالم شـــکایت چنـــد زن مبنی بر کالهبرداری از آنها به شـــیوهای خاص توسط شخصی که خود را رمال معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی اشتهارد قرار گرفت. متهم که ساکن قزوین بود با دریافت مبلغ 10 میلیون تومان از طعمههایش برای برطرف شـــدن مشکالتشان، از آنها کالهبرداری میکرد. با آغاز تحقیقات، این فرد با همکاری شـــاکیان دســـتگیر شد و زن همدســـت او نیز بـــه دام افتاد. این رمال کالهبردار ســـابقه بیش از 15 مورد ســـرقت و کالهبرداری دارد. براســـاس بررســـیها­ی مأموران تاکنون 10 نفر از زنان فریب خورده که بسیاری از آنها غیربومی و ساکن اشتهارد هستند شناسایی شدهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran