Iran Newspaper

پسران خردسال در دام سه شیطان صفت

-

گروه حوادث/

ســـه پسربچه که قربانی هوسهای شیطانی تبهـــکارا­ن شـــده بودند درحالی از دســـت مردان شـــیطان صفت نجات یافتند که در یکی از پروندهها، پسر ۸ سالهای چند شبانه روز در اسارت بود وازسوی گروگانگیر تحت آزار و اذیت قرارداشت.

به گزارش خبرنـــگار جنایی «ایـــران»، چندی پیش زن جوانی به دادســـرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شـــدن پســـر ۸ ســـالهاش خبر داد. او بـــه بازپرس شـــعبه چهارم گفت: «روز گذشـــته میالد برای بازی از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشـــت. از دیشـــب تا به حال به دنبالش هستیم اما اثری از پســـرم نیست. شـــوهرم نیز چند روزی است که برای انجام کار در ســـفر به ســـرمی برد. اما خانواده خودم و برادرشـــو­هرهایم بهدنبال پسرم هســـتند.طی این مدت به چند بیمارســـت­ان هم مراجعه کردهایم اما اثری از میالد بهدست نیاوردیم. میترســـم برایش اتفاقی افتاده باشد. میالد بیخبر از من جایی نمیرود. به همین خاطردلشوره عجیبی دارم و امیدوارم هرچه زودتر پیدا شود.»

با شـــکایت زن جـــوان، کارآگاهـــ­ان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دســـتور بازپرس آرش ســـیفی وارد عمل شـــده و ردیابیهای تخصصی برای یافتن ســـرنخی از پسر ۸ ساله آغاز شد. چهار روز بعد از ناپدید شدن میالد، خانواده پسر نوجوان به سرنخی رسیدند که آنها را به میالد رساند.

عموی پســـربچه درحالی که عکس میالد را در دســـت داشـــت آن را بـــه زن جوانی در پارک نشـــان داد که او نیز با دیدن عکس بالفاصله میالد را شناخت و گفت: «چند روز قبل در پارک بودم که غالم، کارتن خواب را دیدم که با زور پســـرک را با خودش برد. پسربچه ســـعی داشت از دست مـــرد کارتن خواب فرار کند اما او بـــه بچه اجازه نداد. چون هوا رو به تاریکی میرفت و غالم هم آدم درستی نبود من دخالتی نکـــردم. اهالی محل به او میگوینـــد غالم کارتن خواب چون جای درســـت و حســـابی برای زندگی ندارد و شبها در پارک میخوابد.

بدین ترتیب عموی میالد خود را به پلیس رســـاند و با ســـرنخی که او در اختیار مأموران قرار داد خیلی زود غالم دستگیر شد.وی ابتدا منکر اطالع از ماجرا بود اما زمانی که با مدارک پلیســـی روبهرو شد لب به اعتراف گشود و گفت: مـــن پول گرفتـــم و بچـــه را دزدیدم و دیگـــر نمیدانم چه اتفاقی برایش افتاده اســـت. آن روز یکی از دوستانم به نام بهرام به ســـراغم آمد و با نشان دادن میالد که در پارک در حال بازی بود گفت بچه را برایش بدزدم. من هم بچه را با زور به خانه بهرام بردم و پولم را گرفتم.

با اعتراف غالم، کارآگاهان به سراغ بهرام رفته و موفق شدند پسر ۸ ساله را دست و پا بسته در خانه وی پیدا کنند. این تبهکار پســـرک را طی چند روزاسارت مورد آزار و اذیت قرار داده و تصمیم داشـــت از پدرش اخاذی کند که به دام افتاد. درحال حاضر بازجویی از این تبهکاران ادامه دارد.

ربودن پسربچه از زمین فوتبال

چند روز بعد از این واقعه، پسر ۸ سالهای سراسیمه خود را به رهگذری رســـاند و از او کمک خواســـت. پسرک گفت: «با دو تا از دوستانم مشغول فوتبال بازی بودیم که دو مرد جـــوان به طرف ما آمدند. آنها که حال خوبی نداشـــتند ما را با زور از زمین فوتبال بیرون بردند و به پشـــت دیواری در همان نزدیکی کشـــاندند. آنها قصد اذیت ما را داشتند که مـــن فرار کردم. اما محمد و امیر نتوانســـت­ند فرار کنند و به دام افتادند.همان موقع مرد جـــوان به همراه یک رهگذر دیگربه ســـوی مردان شـــیطان صفت دویدنـــد و با کمک اهالی محل یکی از شـــیطان صفتها را دستگیرکردن­د. اما همدست دومش ســـوار بر موتورســـی­کلت فرار کرد.متهم دستگیر شـــده پس از انتقال به دادسرا به بازپرس گفت: با دیدن پسربچهها در زمین فوتبال وسوسه شدیم. ...و

پـــس از اعترافهـــ­ای ایـــن تبهـــکار تحقیقـــات بـــرای دستگیری همدستش ادامه دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran