Iran Newspaper

پایان مسالمت آمیز پرونده هادی ساعی

-

گـــروه حوادث/ پرونده قهرمان ســـابق تکواندو کـــه در پرونده مرگ عمویش به خاطر درگیری با دو کارگر شـــهرداری به دادســـرا احضار شده بود، با اعالم رضایـــت از دو مـــرد جـــوان و گذشـــت آنها از شکایتشان ختم به خیر شد.

همچنیـــن «هـــادی ســـاعی» قـــول داد از خانـــواده عمویـــش نیـــز بـــرای ایـــن دو کارگر رضایـــت بگیرد. بـــه گزارش خبرنـــگار جنایی «ایران»، براساس اســـناد پرونده 12 فروردین ســـال 94 عموی هادی ســـاعی با شـــهرداری تماس گرفته و از اینکه چرا زبالههای باشـــگاه سوارکاری را نبردهاند گالیه کرده بود. بهدنبال این تماس دو کارگر شـــهرداری بـــرای انتقال زبالهها به باشـــگاه ســـوارکار­ی «ساعی» آمده امـــا گالیههای آنها به خاطر کار در روز تعطیل منجر به درگیری با قهرمان سابق تکواندو شد و در این میان عموی هادی ساعی فوت کرد.

گرچه علت مرگ ســـکته اعالم شـــد اما از آنجایی که در این درگیری یک مرد میانســـال فوت شده بود از دو کارگر جوان شـــکایت شد و ازسویی دیگر آن دو کارگر نیز از هادی ساعی به خاطر ضرب و جرح شکایت کردند و قهرمان ســـابق تکواندوی ایران نیز شکایتی علیه آنها مطرح کرد.

با گذشت دو سال از این اتفاق، طرفین به دادسرا احضار شدند تا موضوع را حل و فصل کنند. دو کارگر شـــهرداری در اظهارات خود به بازپرس جنایی مدعـــی بودند از زمانی که این اتفاق افتاده دیگر پیمانکارها­ی شـــهرداری به آنها کار نمیدهند و مجبور هستند برای گذران زندگیشان مسافرکشی کنند. اما پس از این اظهارات از شکایت خود علیه «هادی ساعی» گذشت کردند.

هادی ســـاعی نیز گفت: من در مورد اینکه به آنهـــا کار ندهند تا به حال با هیچ کسی صحبت نکردهام و روز حادثه هم هیچ درگیری بین ما رخ نداد و از شکایت خود میگذرم. از طرفی بهعنوان میانجی و واسطه با خانواده عمویم صحبت میکنم تا از آنها در رابطه با پرونده عمویم نیز رضایت بگیرم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran